Audi A4 B8

17 Lut 2017, 09:07

Hej! To moj pierwszy post wiec chciałbym sie przywitać. Jestem Dawid i planuje zmianę auta z audi a4 b7 na b8. Znalazłem pewne ogloszenie które by mnie interesowało ale pojawił sie problem, ktory mnie zastanawia, mianowicie przebieg. Auto ma najechane 330 000 km. Czy warto w to sie pchać? Dużo jeżdzę, około 20k rocznie, albo i wiecej. Czy takie auto nie zacznie zbyt szybko stwarzać problemów? Jaka jest trwałość silników 2.0 tdi CR?
Poniżej link do ogłoszenia
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Pozdrawiam
Dafeq
Nowicjusz
 
Posty: 7
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Audi A4 B7
Silnik: 2.0 ALT
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

17 Lut 2017, 09:16

Przebieg jest normalny i po prostu nikt się nie bawił w kręcenie aby oszukać sumienie kupującego.
2,0 TDI były przypadki pękania głowic (o wiele rzadsze niż w 2,0 TDI PD) oraz dalej wadliwa pompa oleju do 2010 roku także po zakupie od razu wymiana.

Ile rocznie robisz, że chcesz diesla? Przy takim przebiegu może się sypnąć wszystko z drogiego osprzętu tak na prawdę.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

17 Lut 2017, 09:22

Robie tak jak wyżej napisałem, 20 000+ rocznie wiec mysle ze diesel jest wskazany. Chyba ze benzyna w lpg tak jak mam teraz ale czegoś takiego w b8 w zyciu nie znajdę
Chyba zeby zadzwonić do gościa i zapytac co kiedy wymieniał, oczywiście potwierdzone papierami.
Dafeq
Nowicjusz
 
Posty: 7
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Audi A4 B7
Silnik: 2.0 ALT
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

17 Lut 2017, 11:08

Problem w tym, że za samą instalację LPG do silnika TSI zapłacisz grube pieniądze :) Popatrz najpierw, czy się opłaca i po jakim czasie się zwróci.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

17 Lut 2017, 11:15

W takim razie rozeznaj się w historii tego auta (naprawy i stłuczki)
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

17 Lut 2017, 11:17

Dlatego nawet nie myślę o zakładaniu LPG do TSI czy TFSI i rozważam zakup diesla zwłaszcza że mam dostep do troche tanszego paliwka :)
a 2.0 TDI CR wydaje sie udaną konstrukcją z dobrym stosunkiem spalanie/osiągi.
Jeszcze jakies opinie na temat tego konkretnego samochodu który podlinkowałem? Warto? :)
Dafeq
Nowicjusz
 
Posty: 7
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Audi A4 B7
Silnik: 2.0 ALT
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

17 Lut 2017, 12:46

Dostałem następującą odpowiedź:
"rozrzad był wymieniany przy 180 tys km, nastepny przy 360 tys, dwumasy i pompy oleju nie wymieniałem bo wszytsko działa bez zarzutu. Wszytskie prace jakie były robione w niemczech są widoczne w ksiązce serwisowej, ja tylko czyściłem DPF, posiadam na ta fakture z serwisu. auto chodzi równo, nie zauważyłem żadnych problemów. Lakierowany był zderzak i błotnik, ponieważ były obd arte na parkingu, posiadam zdjęcia z przed malowania."
Dafeq
Nowicjusz
 
Posty: 7
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Audi A4 B7
Silnik: 2.0 ALT
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

17 Lut 2017, 13:22

Dwumasę łatwo sprawdzić, więc na jeździe próbnej sam skontrolujesz czy działa bez zarzutu. Jak ma papiery to duży plus.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

17 Lut 2017, 13:56

No jak jest walnięta to szarpać zacznie. Ale boję sie że teraz nie szarpie, a za 5000 km zacznie i beda koszta. Generalnie to mam 350km do gościa, nie jest dla mnie jakims problemem tyle przejechać ale zastanawiam się czy warto sobie akurat tym autkiem głowę zwracać?
Dafeq
Nowicjusz
 
Posty: 7
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Audi A4 B7
Silnik: 2.0 ALT
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

17 Lut 2017, 15:04

Ogólnie auto wygląda uczciwie i jak w każdym może się coś zepsuć i musisz się liczyć z wymianą dwumasy, czy DPFa oraz reszty osprzętu. Pompę oleju wymień od razu, bo nie da się zobaczyć jej zużycia (awaria jest nagła i bardzo kosztowna w skutkach)
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

17 Lut 2017, 15:51

Jaki jest przybliżony koszt takiej pompy?
Dafeq
Nowicjusz
 
Posty: 7
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Audi A4 B7
Silnik: 2.0 ALT
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

17 Lut 2017, 15:54

500-700zł z robotą
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

17 Lut 2017, 16:30

To nie jest jeszcze żadna zaporowa kwota, trzeba się wybrać na oględziny :)
Dafeq
Nowicjusz
 
Posty: 7
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Audi A4 B7
Silnik: 2.0 ALT
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006