AUDI A4 B9 vs PEUGEOT 508 II

24 Cze 2024, 13:17

Cześć forumowicze!!
Od razu z góry przepraszam jeżeli taki temat już się tutaj pojawił. Jestem tutaj totalnie nowy i poprostu prosiłbym i udzielenie porady odnośnie kupna samochodu bo nie znam się totalnie na na samochodach a nadszedł czas na kupno nowego.
Mam do wydania ok 80k i rozważam głównie nad dwoma modelami jak pewnie widzicie pp temacie posta (oczywiście jestem otwarty ja różne propozycje).
A więc rozważam o kupnie AUDI A4 B9 2018 i w górę lub PEUGEOT 508 II też 2018 i w górę.
Nie chciałbym kupować samochodu poniżej 2018 roku.
Jeżeli chodzi o silniki to prosiłbym i poradę jaki najlepiej wybrać w poszczególnych modelach.
Sytuacja wygląda tak, że na codzień mieszkam za granicą i co jakiś czas (2-3 razy do roku) będę robić trasę w jedną stronę ok 1200km. Potrzebuję napewno Kombi i w automacie bo mam do przewożenia dużego psa w bagażniku. Zależy mi przede wszystkim na komforcie jazdy no i jakości.
Dzisiaj siedziałem w 508semce wersji sedan i byłem mega zadowolony. Bardzo przyjemny samochód natomiast nie miałem jeszcze styczności z AUDI z tego rocznika itd.
Prosiłbym Was o pomoc w wybraniu odpowiedniego samochodu.
Pozdrawiam!!
Pawel9292
Nowicjusz
 
Posty: 3

24 Cze 2024, 14:31

Pawel9292 napisał(a):Sytuacja wygląda tak, że na codzień mieszkam za granicą i co jakiś czas (2-3 razy do roku) będę robić trasę w jedną stronę ok 1200km
Po miejscu jakie będziesz robił jednorazowe dystanse? To że raz na jakiś czas polecisz w trasę nie jest jeszcze priorytetem do wybrania diesla choć taki na trasie będzie się sprawdzał na pewno dobrze.
Rokiko
Forumowicz VIP
 
Posty: 9803
Zdjęcia: 34

24 Cze 2024, 14:36

No raczej więcej jak 20k rocznie nie planuje. Chodzi o dojechanie do pracy i wypady weekendowe z psem.
Pawel9292
Nowicjusz
 
Posty: 3

25 Cze 2024, 21:42

Jak wsiądziesz do a4 to Cię wsiąknie w przestrzeń względem 508, nie czujesz się tam osączony tym wysokim tunelem i obudowany dookoła?
W audi jedyne rozsądne 2.0