
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
andrewb25 napisał(a):ale tam jest tfsi...także będzie się działo, widziałem sporo aut stoi z uszkodzonym tym silnikiem a z 1.8T jeszcze nie spotkałem
andrewb25 napisał(a):ale tam jest tfsi...także będzie się działo, widziałem sporo aut stoi z uszkodzonym tym silnikiem a z 1.8T jeszcze nie spotkałem
demirbiras napisał(a):Będzie się działo tak samo jak w 1,8T, niestety 17 letnie turbo, po zagazowaniu przez piekarza nie ma szans jeździć poprawnie, osprzęt swoje już przeżył itd.
Ty może nie widziałeś ale w internatach pełno problemów od użytkowników, natomiast ja wolę silnik który pomimo pewnych możliwych awarii i konkretnego spalania napędza auto odpowiednio
mike napisał(a):Panowie, apeluję o rozsądek. Proszę nie zaczynać niepotrzebnych przepychanek i off topu
demirbiras napisał(a):To pokaż szybki ogłoszenie że A4 B7 nie odpala z uwalonym 2,0T i że napisane motor kaput?
szybki napisał(a):A zgadnij czemu handlarze tego nie biorą?
demirbiras napisał(a):Bo jest nagonka i głupi niezrozumiały hejt na tfsi od takich jak Wy za to biorą 1,8T bo klienci żyją sterotypami i legendami
demirbiras napisał(a):Pomijam kwestie podnoszenia mocy gdzie w 1,8T zawsze są kwiatki, 30 koni to jest full a dalej trzeba rzeźbić, w 2,0 TFSI normalnie 250 wychodzi na wydechu myślę że 260+, także tego...
demirbiras napisał(a):Bo jest nagonka i głupi niezrozumiały hejt na tfsi od takich jak Wy za to biorą 1,8T bo klienci żyją sterotypami i legendami, przez takie opowiastki jakie Wy uskuteczniacie - myślą że 1,8T to jest 1,9d z Golfa II tylko lać ropę a potem szara smutna rzeczywistość rozrząd z łańcuszkiem 1500 zł, w skrajnych przypadkach (pełno takich tematów) poszukiwania głowic na podmiankę, chlanie oleju, problem non -stop z osprzętem, na gazie szarpie, przerywa, nie ma mocy itd.
Te Wasze statystyki są coś nie bardzo, bo dziś pełno ludzi jest mega zadowolonych ze starego 2,0 TFSI czasem bardziej niż ci którzy zaufali że 1,8T jest "bezobsługowy"
Pomijam kwestie podnoszenia mocy gdzie w 1,8T zawsze są kwiatki, 30 koni to jest full a dalej trzeba rzeźbić, w 2,0 TFSI normalnie 250 wychodzi na wydechu myślę że 260+, także tego...
Zastosuj to do siebie to będzie dobrze bo rozmawiamy o autach o których masz raczej mierne pojęcie jak widać po linku wyżej.szybki napisał(a):Miałem więcej napisać ale podsumuje... udzielaj się w tematach mając o nich chociaż trochę wiedzy.
Baza z danymi technicznymi samochodów marki AUDI. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne AUDI