Piwoszzz napisał(a):Z drugiej strony kupie VAG jakikolwiek i sprzedam niewiele tracąc zgadza się?
Nie neguję osiągów i możliwości tuningowych 1.8t vaga. Jednak znalezienie czegoś nie zarżniętego graniczy z cudem... Pamiętam jak kumpel nie tak dawno uparł się właśnie na 1.8t wieśvagena. 3 miesc szukał i d..a. Handlarze wręcz kochają vw nagminnie ciągnąc rozbitki z zachodu.
W końcu odpuścił i jest szczęśliwym posiadaczem opla signum 2.0 t.
MG ZR 160 nie ma turbo jednak zapewniam, że te niespełna 8 s. do setki w tej budzie na prawdę robi robotę. Jak dobrze trafisz i uszczelka pod głowicą będzie ok to samochód jest na prawdę żywotny przy umiarkowanym apetycie na paliwo. No i na + na pewno jest to, że zainteresowanie handlarzy brytyjską motoryzacją jest równe zeru co zwiększa prawdopodobieństwo na trafienie względnie nie zarżniętego egzemplarza.
Tu masz kilka ZR'ów:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł][link do ogłoszenia na Otomoto wygasł][link do oferty na Allegro wygasł] ten jest ciekawy...
Bądź coś większego :
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł][link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]Nie ma turbo ale dźwięk wkręcającej się V6 robi robotę...
![Wink ;)]()
Pytanie jak masz ze zniżkami OC bo większa pojemność = wieksze opłaty w młodym wieku szczególnie.