06 Mar 2017, 14:28
Fakt, wyczytałem teraz o tym linku do forum a4 i to auto ma takie mankamenty:
- poci się odma (oddam nowe części z ASO w cenie auta),
- lewy błotnik przód na dole lekko koroduje, tak samo drzwi kierowcy na dole przy listwie + jakies tam przycierki parkingowe + w miejscu gdzie było robione po zdarzeniu w Niemczech (prawy tył) delikatnie pękła szpachla i pojawiły się też dwa zacieki lakieru - dowód na to że pan od którego kupiłem auto nieumiejętnie je naprawił. Podsumowując - KOSMETYKA.
- skrzypi wysprzęglik (normalnie działa, raczej jest do wymiany ale spokojnie, oddam nowy wysprzęglik firmy Sachs w cenie auta),
- poci się pompa cieczy chłodzącej (też normalnie działa, ale ubywa powoli płynu więc kwalifikuje się do wymiany, ale tu też spokojnie, oddam nową pompę wraz z korpusem firmy SKF też w cenie auta),
- lekko opuszczone drzwi kierowcy -> mam dwa uzywane zawiasy nie wybite w kolorze nadwozia, też oddam w cenie auta.
- maglownica sie poci i lekko puka z lewej strony (szczerze? tak samo było w dniu zakupu i smiga do tej pory),
- jeden czujnik parktronika do wymiany -> akurat jego nie posiadam, ale to grosze.
Kurde chyba temat 1,8T odpuszczam.
A jak wygląda sprawa silnika 2,4 ?Bo 1,8T raczej nie kupi się w PL zdrowego.