Audi a4 za peugeot 406

27 Lis 2015, 00:06

Ta Nexia była raczej od handlarza. Na tym placu, na którym robione są zdjęcia, jest chyba z trzech handlarzy- ten co handluję pokryciami dachowymi, to jeden z bardzie znanych handlarzy BMW w kraju, drugi handluje zapewne autami, które widać w tle, a trzeci możliwe, ze właśnie takimi. Chyba, ze to któregoś z pracowników auto :)
pkc
Zaawansowany
 
Posty: 715
Prawo jazdy: 10 08 2004
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E36 Audi A4 B8
Silnik: 328i 2.0TFSI

27 Lis 2015, 09:19

FrostEvil napisał(a):Jakbym kierowal sie tylko swoja opinia to nie kupowalbym audi ale niestety bylo minelo, teraz trzeba poniesc porazke i pieniadze wyrzucone w bloto,

myślę że to nie wina o tyle samej marki ani nawet nie modelu . Poprosrtu jesteś młodym niedoświadczonym kierowcą i wrypałeś się na minę (kupiłeś tanio/okazję) albo nie byłeś w stanie utrzymać auta .

Na zdjęciach po lewarku widać że ręczny to już chyba ostatkami łapie + "klimatyzacja sprawna ale nie nabita" :/ itp. . Albo już kupiłeś taką minę albo sam do takiego stanu doprowadziłeś .
Gdybyś wpadł na minę każdej innej marki też byś na nią psioczył .

Pamiętaj że "tanie mięso psy jedzą"
Magda93
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 386
Miejscowość: WRO
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W140
Silnik: S300 Turbodiesel
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1998

27 Lis 2015, 13:13

Magda93 napisał(a):myślę że to nie wina o tyle samej marki ani nawet nie modelu . Poprosrtu jesteś młodym niedoświadczonym kierowcą i wrypałeś się na minę (kupiłeś tanio/okazję) albo nie byłeś w stanie utrzymać auta .


A jak ja miałem a4 b5 w dobrym stanie ze wszystkimi elementami w oryginalnym lakierze i nie zadzwoniła nawet jedna osoba to też mi powiesz że to nie winna rynku+auta???
A jak wziął moją a4kę kolega który sam naprawia auta i dołożył praktycznie cały nowy zawias i LPG i coś tam jeszcze... i po pół roku chciał sprzedać autko to trwało to jedyne 4miesiące ... to krótko??

To jak trzeba kupować a4ke??? najtańszą nie bo szrot droższą nie bo za drogo więc może nam przybliżysz ta mityczną politykę postępowania z tym autem...?????
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10821
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

27 Lis 2015, 14:19

Moim zdaniem problem tutaj jest klientela...
Kto kupuje Audi/VW w niższym budżecie? Praktycznie same Janusze.
I co oni chcą? Oszczędne auto najlepiej w TDI, bezwypadkowe i aby miało 150-170tys. km na liczniku i żadnej ryski na lakierze :mrgreen:
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

27 Lis 2015, 16:52

Tu problemem jest tylko i wyłącznie silnik.
Ostatnio znajomy sprzedawał zapuszczonego Golfa IV 1.9 TDI 90KM z 98 roku z niedziałającą klimą, turbiną rozłączającą się przy 3 tys. obrotów, poobijanego z każdej strony, z mocno skorygowanym licznikiem (246 tys. km na blacie, a kierownica wytarta do białego i poszarpane fotele). Cena wywoławcza 5 tys. zł. W dwa dni 1500 zł wyświetleń, mnóstwo telefonów, w końcu Golfik sprzedał się za 5,5 tys. zł (kupił gość z Cieszyna, wpłacił kasę z góry bez oglądania auta na żywo). Kult Golfa IV w tedeiku robi swoje :D
łysy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2759
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 12 09 2001
Auto: VW Golf VII
Silnik: 1.4 TSI 150KM
Paliwo: Benzyna

27 Lis 2015, 18:25

Może do wakacji sprzedam za rozsądną cenę :)
FrostEvil
Początkujący
 
Posty: 117
Prawo jazdy: 07 09 2014
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Golf II

04 Gru 2015, 19:54

Jest i nasza zguba :)
[link do oferty na Olx wygasł]
[link do oferty na Olx wygasł]

Ktoś złożył mi oferte 3500zł i zabiera po niedzieli audice nie wiem co robić ;/
FrostEvil
Początkujący
 
Posty: 117
Prawo jazdy: 07 09 2014
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Golf II

04 Gru 2015, 20:15

FrostEvil napisał(a):Ktoś złożył mi oferte 3500zł i zabiera po niedzieli audice nie wiem co robić ;/
Sprzedaj trupa i po problemie. :ok:
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

05 Gru 2015, 01:17

Powiedzialem mu 3800 powiedział, ze chce zobaczyc samochod i jak cos to wezmie za tyle
FrostEvil
Początkujący
 
Posty: 117
Prawo jazdy: 07 09 2014
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Golf II

05 Gru 2015, 11:09

Ładny trup musi być ta 406..
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

05 Gru 2015, 11:19

Pewnie tak. Jutro moze uda mi sie spotkac z kupcem jak za 3,8 wezmie to bedzie ok. Wujek sprzeda mi xantie po promocyjnej cenie z gazem i mysle, ze bede w miare zadowolony
FrostEvil
Początkujący
 
Posty: 117
Prawo jazdy: 07 09 2014
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Golf II

05 Gru 2015, 11:50

Problem w tym że Xantia nie jest autem tanim w utrzymaniu..
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

05 Gru 2015, 12:17

Czemu Xantia jest droga w utrzymaniu?
BrutusM
Początkujący
 
Posty: 125
Auto: Japonia
Skrzynia biegów: Manualna

05 Gru 2015, 13:02

Ceny części nie są niskie a ciągle trzeba coś kupować do tego dochodzi zawieszenie,wycieki z pompy i korektora położenia zawieszenia,awariom ulegają rozdzielacze ciśnienia, wysokociśnieniowe przewody hydrauliczne oraz kolumny resorujące.
W wersji Activa zawodzi system stabilizacji poprzecznej i samochód staje się nerwowy. Podstawą bezawaryjnej pracy hydropneumatyki jest regularna obsługa dokonywana przez mechanika o odpowiedniej wiedzy. Płyn LHM trzeba wymieniać co 60 tys.km i uzupełniać przynajmniej raz w roku.
Trzeba też pamiętać o uzupełnianiu azotu. Podczas oględzin samochodu trzeba zwrócić uwagę nie tylko na ewentualne wycieki ale również na ruchy nadwozia. Gdy samochód zbyt wolno podnosi się po uruchomieniu i zbyt szybko opada po wyłączeniu silnika działanie zawieszenia nie jest prawidłowe.
Do tego dochodzi wariująca elektryka,lubi psuć się centralny zamek i immobiliser.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

05 Gru 2015, 13:06

OK, przyznam się, że niewiedziałem. Dorzucę więc tylko źródło dla autora tego tematu:
http://moto.pl/Testy/1,126861,6118644,C ... to_pl.html
BrutusM
Początkujący
 
Posty: 125
Auto: Japonia
Skrzynia biegów: Manualna