Stawik23 napisał(a):dodam ze bylem już przekonany ze s4b6 będzie najlepsze ale po przeczytaniu kilku forów(zarwaniu nocy) obawiam się ze może być moim workiem bez dna
![Nie :no:]()
Przyjmij zasadę że ogólnie audi to jest bardzo dużo marketingu i naprawdę trzeba się nagimnastykować żeby coś wybrać dla siebie... Miałem s4b7 i raczej go nie polecę do bycia bardzo szybkim...a znowu s4b6 powiedzmy szczerze że w połaczeniu z AWD jest miernotkowate
Dotego dołaczymy masę drobnych usterek które gnębią te auta i jest raczej lipa... Zresztą moi znajomi co do s4 dokładnie mieli takie same spostrzezenia czyli marketingowo ok. a jazda taka sobie...chociaż 2,7bit rekompensował fajnymi parametrami po modach.
Stawik23 napisał(a): co do 2.7 świetny silnik jak dla mnie który po chipie objedzie 330d a na to liczę (330d tez po chipie)
Silnik jest ok. tylko że dalej jest to audi więc usterki mogą wkurw.iać np: wycieki oleju które sa nagminne. Co do porównania 330d vs 2,7 bit to nie podchodź tak do tematu bo diesel ma całkowicie inną charakterystyke pracy i bardzo często wartości mocy/niutka podawane w piku dla diesla nadaja sie na śmietnik.. nie będe Ci tłumaczył bo moderator się zdenerwuje
![Szczęśliwy :D]()
(dużo pisania)
![Szczęśliwy :D]()
a szczególnie po softach (dotyczy diesla i beny)
No i jeszcze jedno jak dieselk będzie potrktowany ciężka nogą to Twoja kieszeń odpłynie
Stawik23 napisał(a): i osłabia mnie fakt ze sportowe auta nie trzymają mocy s4b6, 330ci, m3 itp..( a przecież to jakby na to nie patrząc flagowe modele
![Smutny :(]()
)
Muszę Cie zmartwić większośc aut nie trzyma w 100% mocy szczególnie te nowoczesne... tylko że jednym będzie brakować 15KM a innym 50KM tak jak np: s4 b7.
No i jeszcze jedna ciekawostka jeżeli mocne auto straci na mocy np: 20KM a Nm pozostanie w granicy błędu hamki to gwarantuje Ci że nie odczujesz tego... ba nawet przy autach po modach będziesz miał problem żeby wychwycić 100KM różnicy
![Zakłopotany :oops:]()
Stawik23 napisał(a):No ale teraz poproszę o konkrety na temat s4b5, s4b6, c6 2,7 i 330ci czyli prawdziwie osiągi elastyczność wady zalety, cena w porównaniu do osiągów no i czy objedzie ropniaka bo na tym też mi zależy dziękuje
![Wink :wink:]()
Pominę fakt czy rozmawiamy o BMW czy o czymś innym na wstępie musisz się zastanowić czego potrzebujesz czy AWD czy RWD a może FWD...
Jest to bardzo ważne ponieważ jak nie latasz bokami, nie upalasz auta na rondach itp. to weź AWD da Ci pewność propwadzenia, wybaczy wiele błędów no i w zakresie prędkości najbardziej uzytecznych będziesz debeściak. Oczywiście żeby nie było różowo to przy wyższych prędkościach dostaniesz po tyłku od mocnego FWD, większe spalanie no i droższy serwis...
Dam Ci porównania e46 (321KM) praktycznie do 150km/h jechało tak samo jak evo9 przed programem na samym wydechu czyli około 290KM.
Ciekawostka stare AWD o seryjnej mocy 230KM (2,0T) do 170km/h objeżdżało focusa RSa mającego ponad 300KM...
Tak mógłbym Ci pisać i pisać co nie zmieni faktu że musisz się zastanowić nad rodzajem napędu i przeznaczeniem auta.
Stawik23 napisał(a):A i jaki jest przybliżony koszt tych modyfikacji w 2.7TT by uzyskać te 330km ?
Jak chcesz iść na pałkę to wystarczy program ale ...
są trzy elementy przy turbolotach zwane podstawą czyli wydech około 2-3k z DP, ICek około 1k, i dolot około 0,5k.. do tego dojdzie strojenie około 2k i detale w stylu kontrolera doładowania.
Jezeli przeczytasz że taniej to zrobisz to nie licz na prawdziwe efekty tylko na ściemę.
W audi jest pozytywne że wiele osób sie tym zajmuje chociaz znając życie to 3/4 tych stroicieli zna sie tylko na bajerowaniu klienta.
Stawik23 napisał(a):eszcze zastanawiam się nad mercedesem cl500 sportowe Coupe no i gwiazda (
[link do oferty na Allegro wygasł] ... 94327.html)
![Śmiech :lol:]()
Zwykły tapczan, dupowóż z kiepskim zawiasem. Nie licz w nim na osiągi no i to nie jest 55amg.
Jak chcesz dłubnięcia to pozostaje mer c32amg łatwo mozna go zrobić na 400KM. Ewentualnie cl ale prawdziwe AMG
No i raczej szukaj manuali... chociaż nie jest to konieczne do życia
![Wink :wink:]()