Audi A6 wszystko co wiecie,

11 Paź 2009, 20:44

Witam.Jestem ciekawy opini na temat Audi A6 kombi.Rok prod.2000, silnik 2,8 V6 przebieg 223.000km. Czy to duzy przebieg jak na audi? Jak ten silnik bedzie sie sprawował na gazie? Piszcie wszystko co wiecie na temat tego modelu auta i silnika.
gregos
Nowicjusz
 
Posty: 4

12 Paź 2009, 18:30

Przebieg jest już niemały, jakby to był diesel to tutaj nie robił by jeszcze takiego większego znaczenia. A nikt ci tutaj nie będzie pisał bo to jest dość czasochłonne i bezsensowne. Skorzystaj ze strony np: autocentrum.pl tam masz dosyć informacji
Ostatnio edytowany przez mikas24, 13 Paź 2009, 23:28, edytowano w sumie 1 raz
Servis Calibra
mikas24
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 222
Miejscowość: Zawiercie

12 Paź 2009, 20:14

mikas24 duży ? chyba żartujesz normalny przebieg na takie auto 25tys rocznie. Pewnie Twoja Calibra ma 15 lat i nadal tylko magiczne 160 tys. cofnięte 2 razy.
A co do Audi jeśli przebieg jest oryginał to nie jest to dużo dla tego auta.
ralf1990
Początkujący
 
Posty: 168
Miejscowość: Warszawa

21 Paź 2009, 21:16

Mój kuzyn ma audi a6 2.4 z tiptronic 2.4 benzyna i lpg i jest z tego auta zadowolony.Wiadomo, że przy tylu letnich autach przebieg ten nie będzie mały i raczej odradzałbym takie Audi powyżej 200 tys km.
petero
Początkujący
 
Posty: 56
Miejscowość: Poznań

22 Paź 2009, 17:33

Auta bardzo dobre i większość tych co m mają 2.5 TDI żałują że kupili... Stanowczo polecją 1.9 TDI. Auto trzyma cenę choć ma już swoje latka i przebiegi. Ogólnie auto dla mnie jest super ! Ten model udał się Audi :wink:
BMW E60 530dA
Daro20VT
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1470
Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E60 530dA
Silnik: 3.0d
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

02 Lis 2009, 13:32

odnośnie 2.5TDI miałem taki i był świetny , polecił bym 1.9TDI tylko dlatego ze teraz dużo się płaci od pojemności 2.0+ jeśli się sprowadza z zagranicy, lecz jeśli kupujecie w Polsce to lepiej większy lepsza kultura pracy i większa radość z jazdy a wcale tak dużo więcej nie palą. Przykładowo 1.9 będzie miał ciężko w budzie a6 a 2.5 już będzie ją ciągnął leciutko a 2.8 czy 2.7bi turbo to czysta rozkosz :D fakt jak się wciśnie gaz do oporu to widać jak spada wskazówka z paliwem ale nie szalejąc jest ok :D
protector
Początkujący
 
Posty: 54
Miejscowość: mazowieckie

05 Gru 2010, 20:13

WItam wszystkich na forum . Pozwoliłem sobie napisać bo widze że na temat A6 dużo wiecie .Moje pytanie dotyczy skrzyni tiptronic w audi A6 z 2000 roku z przebiegiem 220000. Dziś rano 4.12 miałem problem z ruszeniem z miejsca moim autem. Problem polegał na tym że nie mogłem ruszyć drążka zmiany biegów z pozycji P ( był opór albo zamarzło) .Auto stało na podjeżdzie przodem w dół i było wsparte ręcznym . Po ok 3 minutach rozruszałem i wskoczyło R i po kilkunastu razach kolejne biegi . Teraz jest ok i w czasie jazdy skrzynia działała poprawnie . Co mogło być przyczyną - niski poziom oleju ?
Prosze o info dziekuje i pozdrawiam


dexa6
dexa6
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: beskidy

23 Sie 2011, 20:10

WItam. Ja tak samo mam problem z Audi. otóż mam audi a6 2,5 tdi rocznik 1998 i podczas jazdy nie moge jechac więcej niż 3 tysiące obrotów. Jest przez to bardzoi przymulony. Czasami jak rusze z miejsca jest ok natomiast po jakimś czase nie puszcza więcej nic do 3 tysięcy obrotów. Co moze być powodem takiego zachowania auta ?
kbkasienka
Nowicjusz
 
Posty: 7
Auto: AUDI A6 , 2,5 TDI 150KM

02 Paź 2011, 16:46

Generalnie nie wiem czy to dobry pomysł dla auta, które zrobiło ponad 200 tysiecy kilometrów teraz wkładać do niego gaz. Jak na silnik benzynowy to jest duży przebieg (pytanie czy nie krecony dodatkowo) więc zastanów się dobrze czy chcesz sie pakowac w takie auto...
byczek27
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 19
Miejscowość: Warszawa
Auto: Ford Fiesta 1,6