stunt18 napisał(a):W ogłoszeniach 3/4 CL-ów jest wystawione poniżej 40 tys. Powyżej są to wersje AMG lub poliftowe, więc wychodzi na to, że nie warto się pchać w rok 2000-2002, bo przeważnie będą pojawiały się poważne usterki?
Geniodekt napisał(a):40 000 spokojnie starczy na zadbanego przedlifta,
Spokojnie to jest raczej rzecz względna
A więc taaak mili Panaowie:
Przed zakupem jakiegoś wynalazku nie można do niego podchodzić jak do naprawy populusa tylko całkowicie w innych kategoriach. To co jest tanio w egzotyku zazwyczaj w populusie przekroczyłoby jego wartość. Tym bardziej trzeba powiedzieć szczerze i brzydko cl przed lift jest śmietnikiem dlatego często w140 kosztuje więcej a jest starszy.
Przypuśćmy że kupisz CL500 to:
Olej silnika 8l !!!
Olej skrzynki 7l !!!
Świece z tego co się nie mylę może być ich 16
Pompa wody lubi płatać figle 1k
Do tego łatwo sie piszę zawiasik ABC itd. a jest naprawdę płatający figle. Składają się na niego
2x blok zaworowy około 5k
4x amor 4k (używka)
wahacze zależy który ale trzeba liczyć około 400zł
Więc podsumujmy: wymieniłem to co psuje się nagminnie i starter co spokojnie da kwotę około 10k-13k więc jak to się ma do 40k zakupu???
A jak przy następnym razie okaże się ze znowu trzeba coś pogmerać grubiej???
W swoim czasie myślałem o CLu ale stwierdziłem po znajomości z właścicielem CLa że zostanę przy Lexusie który przecież jest Japońcem więc pewnie graty są drogie