REKLAMA
Witam. Swoje poszukiwania zamknąłem w tych dwóch markach i chciałbym abyście teraz mi pomogli powiedzieć, w którym aucie co szybciej pada lub non stop, rdzewieje gorzej itd. W Audi myślę nad silnikiem 4.2 FSI, gdyż czytałem ,że w 3.2 FSI strasznie szybko pada tam rozrząd jak auto ma przerwy i ogólnie to jest jakiś błąd fabryczny a nie chce płacić 11k za cały rozrząd jak inni ludzie, których komentarze czytałem. 4.2 FSI jest podobno na łańcuchu, nie na pasku i o tyle jest tańsza robota, że ten łańcuch chyba trzeba tylko napiąć i tyle, nie znam dokładnych szczegółów. Czy jest szansa na znalezienie dobrego Audi A6 z silnikiem 4.2 FSI do 40 tysięcy?
Teraz BMW, w nim chciałbym silnik powyżej 3.0 Benzyny ale też ciężko znaleźć ładny i dobry samochód do 40 tysięcy, moglibyście powiedzieć ewentualne problemy silników benzynowych 3.0 w górę w BMW? Także ogólnych problemów tego samochodu
Będę wdzięczny, gdyż naprawdę nie wiem co mam wybrać, teraz chodzi tylko o awaryjność.