Audi Q.5 1.9tdi dziwne skrobanie

05 Lut 2022, 00:36

Witam. Jako ze nie znam się bardzo na samochodach to chciałbym was prosić o pomoc. Od jakiegoś czasu słyszałem dziwny odgłos w aucie ale nigdy nie mogłem go nagrać ale dzisiaj mi się udało na zimnym silniku. Czy ktoś wie może co to jest i czego mogę się spodziewać? Dodam ze ten odgłos drapania występuje na niskich obrotach podczas trzymania nogi na gazie, kiedy ściągnę nogę szmer ustaje
https://megawrzuta.pl/download/f81efcef ... 771d3.html <<<<< link do nagrania, nie moglem zalaczyc niestety pliku
masterei
Nowicjusz

22 Lut 2022, 10:48

Trochę dziwny ten dźwięk ale warto tu zacząć od sprawdzenia paska wielorowkowego i rolek prowadzonych czy tam nie ma jakiś luzów.

Jak skręcasz kierownicą podczas występowania tego dźwięku coś się zmienia? Tak samo przy włączeniu i wyłączeniu klimatyzacji.
Rokiko
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 35

22 Lut 2022, 10:57

Rano robiąc pierwszy ostry skręt prawie zawsze jest dziwny odgłos, z klimatyzacja nic nie zauważyłem, ale posprawdzam jeszcze. Byłem u mechanika i powiedział ze to chyba cos z układem napędowym, ale co to nie wie. Za niedługo jestem umówiony do aso, ale boje się ze zaczną wymieniać wszystko co się da.
masterei
Nowicjusz

22 Lut 2022, 12:12

Odgłos występuje tylko podczas jazdy czy również na postoju jak stoisz i zwiększysz obroty silnika dodając trochę gazu?
Rokiko
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 35

22 Lut 2022, 12:18

Na luzie nic sie slychac ;/
masterei
Nowicjusz

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
    Toyota Corolla Verso (2001–2007)