Audi Q7 Produkowany od 2005 r. Zd. ter: 2/5 Napęd: AWD Cena: od 62 000 zł
Wersje silnikowe - 3.0 V6 TFSI 272 KM - 3.0 V6 TFSI 333 KM - 3.6 VR6 FSI 280 KM - 4.2 V8 FSI 350 KM - 3.0 V6 TDI 240 KM - 4.2 V8 TDI 326 i 340 KM - 6.0 V12 TDI 500 KM
Opis szczegółowy Na skutek panującej od kilku lat mody na auta pseudoterenowe Q7 odniosło spektakularny suk-ces na całym świecie. Przyczyniły się do niego m.in. duży wybór silników o mocy od 233 do 500 KM, bogate wyposażenie i muskularna stylistyka. Z powodu ceny zakupu większość aut należała do prezesów dużych firm, dzięki czemu większość samochodów na rynku jest zadbana i w dobrym stanie technicznym. Nie można też powiedzieć, że 60 000 zł za 7 l., luksusowego SUVa to ce-na wygórowana. Wybierając silnik warto pomyśleć o V8 4.2 zapewniającej świetne osiągi. Z ko-lei V12 to propozycja dla najmajętniejszych tego świata, bo koszty napraw są bardzo wysokie.
Co daje aktywny mechanizm różnicowy? Mechanizm różnicowy to nieodzowny elementem każdego samochodu. Jego zadaniem jest umożliwienie niezależnego obracania się kół osi napędzanej na zakrętach, kiedy każde z nich pokonuje inną drogę. W tej roli bardzo ...
Jak jeżdżąc skracamy sobie drogę - jazda na skróty Jazda wyznaczonym torem wydaje się kierowcom jedną z oczywistych zasad ruchu drogowego. Tymczasem wielokrotnie można zaobserwować niebezpieczne zjeżdżanie samochodów na sąsiedni pas ruchu, zwłaszcza na zakrętach.
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.