Audi S5

28 Lip 2018, 01:07

Dobra koniec tych rozmów, jak dla Was ten silnik to taki trup i na śmietnik to ok ;)
ale obejrzyjcie to video, fakt seria - szału nie robi ale ingerencja tunera i moc zbliża się do znamionowej z fabryki. (20 kucy różnicy to jest ok 4-5%)

[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



natomiast co do 1,8T..no ja bym tak pozytywnie nastawiony nie był bo często postawienie go na nogi przy wartości auta 8-10 tys zł, gdzie katalizator zatkany, pompa paliwa umiera, turbo smaruje olejem, przepływomierz świruje, to nie jest 200 zł
Audi S5 to jest auto za grubą kasę i trochę inne są wartości przy takim aucie a przy starociu 1,8T z lat 90.
Nie wiem też dlaczego porównujecie lata ubiegłe 15-20 lat temu gdy 1,8T był zdrowe z obecnymi..to auto kiedyś było ok, dziś jak się trafi, więc nie jesteśmy wstanie się przeteleportować do lat 90/2000 to już minęło.
Więc UPG, łańcuch/napinacz, przepływka itd..to norma w tych silnikach i to jako wadę trzeba brać po latach, a nie myśleć co było w 2002.
Dla przeciętnego 20 latka który kupi za 9k 1,8T ma spore znaczenie jeśli musi wsadzić kolejne 5 tys żeby 1,8T łaskawie wypluło chociaż 148 koni...
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

28 Lip 2018, 02:01

Pionek widzę że powoli zaczyna Ci coś świtać a więc z łaski swojej oświeć nas i powiedz co musi zrobić strojeniowiec przed strojeniem i ile kosztuje strojenie. Do tego nikt Ci nie powiedział że ten silnik to śmieć tylko posiada wady drogie do usunięcia a do tego jest mocno średni w realnych osiągach na drodze. Tylko nie pisz o tabelkach. No i jeszcze jeden temat w miejscu gdzie robiłem pomiary było mierzone dziesiątki ałdiaków a do tego są tam przerabiane więc zejdź już na ziemię i zacznij żyć tu i tetaz a nie jutubkową rzeczywistością. Przypomnę Ci że autor zapytał czemu są tak duże różnice w cenie a ja poleciłem żeby przeliczył usunięcie usterek + serwis bo może wyjdzie ta różnica...chyba sprytne nie?

P.s
I tak na spokojnie oblukałem ten Twój filmik to ostatni mój pomiar lexusa gs430 mającego 17lat wywalił 280km/450nm przy 3,4rpm. A przecież to nie była wersja gti/rs/s/M itp :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10952
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

28 Lip 2018, 05:31

@Pionek
Wspaniala logika porownywac 1.8t z polowy lat 90tych, majacy 25 lat do 4.2fsi majacego 10lat...
Gratuluje
Moze porownaj do takiego bfb, ktory czesto bywa w podobnym wieku, diagmoza jest prosta jak drut i 90% uzytkownikow nie ma z nim wiekszych problemow. W 4.2fsi za to 90% uzytkownikow ma problemy.
Poza tym co to argument ze 1.8t ma katalizator ktory sie zapycha. Chcesz powiedziec ze 4.2fsi jest fabrycznie bez kata? Czy ze zapychanie sie katalizatorow jest wada wylacznie 1.8t?
bartez90
Aktywny
 
Posty: 399
Prawo jazdy: 26 06 2009
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi A4 B6
Silnik: 1.8T BEX 230 km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
    Samochody z cyfrowymi lusterkami bocznymi
    Cyfrowe lusterka boczne – gadżet, czy realne ułatwienie dla kierowców? Na to pytanie najlepiej odpowiedzieć samemu, po przejażdżce samochodem z takim rozwiązaniem. Jakie modele dostępne w polskich salonach już ...