ale obejrzyjcie to video, fakt seria - szału nie robi ale ingerencja tunera i moc zbliża się do znamionowej z fabryki. (20 kucy różnicy to jest ok 4-5%)
[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
natomiast co do 1,8T..no ja bym tak pozytywnie nastawiony nie był bo często postawienie go na nogi przy wartości auta 8-10 tys zł, gdzie katalizator zatkany, pompa paliwa umiera, turbo smaruje olejem, przepływomierz świruje, to nie jest 200 zł
Audi S5 to jest auto za grubą kasę i trochę inne są wartości przy takim aucie a przy starociu 1,8T z lat 90.
Nie wiem też dlaczego porównujecie lata ubiegłe 15-20 lat temu gdy 1,8T był zdrowe z obecnymi..to auto kiedyś było ok, dziś jak się trafi, więc nie jesteśmy wstanie się przeteleportować do lat 90/2000 to już minęło.
Więc UPG, łańcuch/napinacz, przepływka itd..to norma w tych silnikach i to jako wadę trzeba brać po latach, a nie myśleć co było w 2002.
Dla przeciętnego 20 latka który kupi za 9k 1,8T ma spore znaczenie jeśli musi wsadzić kolejne 5 tys żeby 1,8T łaskawie wypluło chociaż 148 koni...