Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Pionek napisał(a):napinacz rozrządu
Pionek napisał(a):Ok, w porządku to tak samo można wpisać 1,8T - uszczelka pod głowica albo napinacz rozrządu - hałas itd.. w Focusie ST - tuleje cylindrów.
Natomiast nie wiemy tego ile w tych egzemplarzach brakuje koni, może tylko 15 co przy tej mocy nie ma znaczenia bo się różnic nie odczuje.
Ja natomiast nie jestem osobą która w każdym temacie wyszykuje same negatywy, żeby markę komuś obrzydzić, Lexus np gnije jak stary polonez ale o tym sie nie mówi itd..
Nie ważne na tym polega różnica że jak tylko pojawia sie temat marek premium zza Odry to już pewna grupa ludzi wyszukuje litanie usterek/negatywnych rzeczy żeby tylko nie kupić.
galakty napisał(a):Co Ty porównujesz chłopie. Element który się zużywa jak klocki hamulcowe do nietrzymania fabrycznej mocy
Pionek napisał(a):Szybki, ok koniec dyskusji, dla mnie bezsensu ta rozmowa, to że nie trzymają mocy to jedno ale nigdy nie wiesz ile, poza tym skąd wiesz czy np coś jest nie tak z rozrządem w takim aucie? Czy coś nie terkocze?albo czy nie są składane z przystanków, dla mnie bezsensu rozkminianie na temat mocy, gdy nikt tego auta na oczy nie widział.
a propos, dzisiaj miałem okazję rozmawiać z mechanikami, którzy zakuwali 2.0 TFSI z B8 (cena usługi ~15k), którzy twierdzili, że... to i tak tańsza zabawa niż remont tego gniota (mowa była o wersji z łańcuchem)Pionek napisał(a):W porzadku to tak samo łańcuch rozrządu w TSI czy chlanie oleju to eksploatacja, przy okazji wymiany klocków dolewa sie olej.
Baza z danymi technicznymi samochodów marki AUDI. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne AUDI