REKLAMA
![](https://www.forumsamochodowe.pl/galeria/inne-zdjecia-motoryzacyjne-a53/przygotowanie-samochodu-na-jesien-t40129.jpg)
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
duzy90 napisał(a):@Szybki
Ale jak twierdzisz, ze 1.8t jest obsrane i nic soba nie reprezentuje to oswiec nas co soba reprezentuje takie 3.2 z tt/a3 czy m54b30 z e46?
Raziel11 napisał(a):w zetce magistrale oleju.
bednarxx napisał(a):Budżet to fajnie by było zmieścić się w 45k.
Szczerze na zetkę będę musiał się narobić.
szybki napisał(a):Żle mnie zrozumiałeś bo mówimy o autach technologicznie bardziej z przodu patrząc na 350z i o frajdzie z jazdy. Dla mnie zastanawiając się na 350z i porównując to do zwykłego 1,8t jest uwstecznianiem się już nie wspomnę że nawet podkręcone fwd ustępuje takim konstrukcjom jak Zka gdzie jest manual, rwd, szpera, super hebel, dobry zawias.
I możemy się kłócić czy mocne fwd na prostej objedzie taką nysę ale i tak nysa da mnóstwo frajdy w kategorii "tankuje, serwisuje i zapitalam"
Dla mnie 1,8t jest dziadkiem który jest bo jest. I jak duży90 masz rozkminione tą opcje w detalach to ok. ale mi osobiście szkoda czasu i nerwów na tworzenie.
Co do porównania do e46 330 albo 3,2tt to seryjnie te auta są bidne (srogo wyglądają ale mniej srogo jadą więc podkręcone 1,8t wypada lepiej.
przesadziłeś o 3 razyszybki napisał(a):Gdzie pewnie sama szpera oraz zrobienie sanek z podłogą to będzie koszt rzędu 5k,
Kao napisał(a):Dla mnie porównując V6 do r4 jest trochę śmieszne bo owszem możesz sobie wycisnąc trochę koników ale jeżeli chodzi o elastykę to możesz z tym 1.8 wszystkie V w dupcie pocmokać.
bednarxx napisał(a):Szczerze mi te 6sek do setki pasuje.
Kao napisał(a):przesadziłeś o 3 razy koszt wzmocnienia sanek to ok 700 zł czas naprawy 4h a co do szpery nie wiem co masz na myśli? jej wykonanie?
duzy90 napisał(a):A jeździłeś 1.8t po np takim programie?
Bo jeśli nie to nie wiesz o czym gadasz i pod względem elastyki takie e46 330i może to 1.8t właśnie w tyłek cmoknąć.
no widzisz..... totalnie nie wiesz o czym mówisz, nie znasz tej konstrukcji wzmacnia się to mocowania sanek a nie je same bo niby co z nimi nie tak i jak można by było je wzmocnić? drut żebrowany z budowy przyspawać czy jak? widaje mi się że twoja wiedza o BMW to ''hejt wiedza'' wiesz tyle co gdzieś tam o uszy się obiło, wrzuciłeś wszystkie występujące usterki powstałe z przebiegów 500+ do jednego wora a następnie je wszystkie z niego wyciągasz i przypisujesz do jednego autaszybki napisał(a):jest to kwota początkowa bo okazało się że trzeba wymienić sanki a te następne wzmocnić.
Kao napisał(a):będziesz miał okazję pojezdzić dłuższy czas ( chociaż kilka dni) to w podświadomości sobie powiesz '' no miał rację''
Kao napisał(a):totalnie nie wiesz o czym mówisz, nie znasz tej konstrukcji wzmacnia się to mocowania sanek a nie je same bo niby co z nimi nie tak i jak można by było je wzmocnić? drut żebrowany z budowy przyspawać czy jak? widaje mi się że twoja wiedza o BMW to ''hejt wiedza'' wiesz tyle co gdzieś tam o uszy się obiło, wrzuciłeś wszystkie występujące usterki powstałe z przebiegów 500+ do jednego