Najnowsza, druga generacja Toyoty Auris zadebiutowała w dniach 11-13 stycznia we wszystkich salonach koncernu w Polsce. Spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem, w pierwszym dniu sprzedaży znajdując 100 klientów.
Aby powiększyć dostępność cenową samochodów kompaktowych w Polsce, Toyota utrzymuje w 2013 r. w swojej ofercie model poprzedniej generacji, o nazwie Auris Classic.
Samochód będzie dostępny z benzynowym silnikiem 1.33 o mocy 99 KM. W wyposażeniu wersji Classic znajduje się m.in. klimatyzacja, radio z wyjściami AUX i USB, skórzana kierownica z przyciskami do sterowania radiem, czy lakierowane klamki i podgrzewane lusterka zewnętrzne z funkcją elektrycznego składania.
Z ceną 52 900 zł Auris Classic będzie jedną z najbardziej atrakcyjnych ofert na rynku kompaktów w Polsce, oferując sprawdzoną technologię, najwyższą jakość i bezawaryjność, oraz wyjątkowo przestronne wnętrze. Dzięki optymalnemu wyposażeniu i dostępności cenowej stanie się alternatywą zarówno dla pojazdów segmentu B, jak i droższych samochodów kompaktowych.
Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego? Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...
Nowy Volkswagen Touareg - wyznacza drogę Nowy Touareg - model trzeciej generacji jest kolejnym ważnym elementem wielkiej ofensywy Volkswagena. Samochód zajmujący miejsce na samym szczycie oferty marki, swoją wyrazistą stylistyką, innowacyjnymi technologiami ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.