Auta z przestronnym miejscem kierowcy do 10 tys

20 Lip 2020, 15:20

Witam,
Poszukuje auta dla wysokiego i szerokiego kierowcy za 10 tysięcy (+/-1tys). Mam 195 cm wzrostu i lekko mówiąc jestem szeroki w pasie.
Ciężko znaleźć mi jakiekolwiek zestawienia które pokazują w szczególności miejsce kierowcy jeśli chodzi o szerokość a i z miejscem na nogi i głowę mam problem znaleźć.
Będzie to moje pierwsze auto. Jestem singlem. Jeździć będę głównie po mieście i kilka razy w miesiącu ekspresówką do oddalonej o ok 70km. Łodzi. Wygląd jest dla mnie drugorzędny. Może być 3-drzwiowy, bagażnik też może być mały.
Jeśli będzie miał przestronne miejsce dla kierowcy, małą awaryjność, względnie tanie i łatwo dostępne części oraz małe spalanie to może być brzydszy niż multipla :)
Byłoby dla mnie lepiej gdyby to nie był zbyt długi samochód typu mini/mikrovan lub kombi ponieważ jestem niedoświadczonym kierowcą i mam problemy ze wzrokiem w jednym oku.

Z tego co sam próbowałem znaleźć to aut z silnikami benzynowymi nadającymi się lub posiadającymi już instalacje LPG do pojemności 1,6.
np:
Skoda Fabia I 1,2 64km , 1,4 75/101km;
Fiat Grande Punto 1,2/1,4

Ford focus mk2 1,4/1,6 - z tym że podobno często rdzewieje
Avo
Obserwowany

20 Lip 2020, 17:00

Teoretycznie wszystkie auta 3-drziowe a najlepiej jakieś coupe będą miały najwięcej miejsca na nogi bo najczęściej fotel będzie można trochę dalej odsunąć niż w 5-drzwiowych.
Kiedyś porównywałem tak Toyotę Corollę i w tej w wersji 3d można było minimalnie dalej odsunąć fotel kierowcy.

W tym budżecie to chyba najlepiej poszukać już czegoś z instalacją LPG.

Avo napisał(a):Ford focus mk2 1,4/1,6 - z tym że podobno często rdzewieje
Wszystko zależy od tego na jaki egzemplarz trafisz i gdzie on jeździł wcześniej. Można trafić ten model z blachą w dobrym stanie.
Rokiko
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 35
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Droga hamowania vs droga zatrzymania