Autko do 13 tysięcy

11 Wrz 2017, 10:39

Witam !
Niedawno sprzedałem swoje Audi A4 B5 a z racji nagłego zastrzyku gotówki również z innego źródła postanowiłem zakupić coś nowszego. Dlatego szukam auta , jak w temacie , do 13 tysięcy. Niestety budżet jest sztywny więc nie ma możliwości powiększenia go.
Czego wymagam od samochodu:
-Niskich kosztów eksploatacji,
-Małej awaryjności,
- Niskich kosztów części,
- W miarę przyzwoitego wyglądu i wyposażenia,
- Nie wymagam ogromnych osiągów.
- Mam uraz do francuzów ;)

Samochód ten będzie służył do przejazdu do miasta oddalonego o jakieś 40 km kilka razy w miesiącu oraz lekkiego poruszania się po mieście.

Nad czym się zastanawiałem
-Opel astra Bertone
- Audi A4 B6
-Suzuki swift
- Fiat Grande Punto ( pierwszy )
Liczę na rozsądne podpowiedzi ,gdyż jestem młodym kierowcą i nie zbyt się na tym znam , a i doradzić w gruncie rzeczy nie ma kto.
dandoo
Nowicjusz

Prawo jazdy: 03 08 2015
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Chwilowo nie mam
Skrzynia biegów: Manualna
0

11 Wrz 2017, 12:39

Typy masz całkiem dobre, możesz dorzucić do tego
Focus 1.6 benzynka
Mondeo
Hyundai Getz
Octavia 1.6 MPI
Toledo
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
1

11 Wrz 2017, 21:32

Ale gdzie a4 do Swifta? :o
Jeśli ma być tanio, to auta typu Swift i GP będą najlepszym wyborem. W takim a4 jest już co nieco do popsucia się (dotyczy to też innych aut tego segmentu typu e46, 9-3 etc), a i inne wydatki nie stawiają go w kategorii "tanie" - opony, ubezpieczenie, spalanie
mike
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
0

11 Wrz 2017, 21:37

Przede wszystkim niech autor się określi, czy chce małe miejskie wozidełko, czy sedana z drogim zawieszeniem.