Autko do 1500zł

22 Kwi 2013, 18:37

Gdy kupujesz samochód to zostaw sobie jakieś 500zl rezerwy bo do używanego samochodu zawsze trzeba dołożyć, choćby wymiana płynów, filtrów, oraz rozrządu, oraz prawdopodobnie jakieś elementy w zawieszeniu - to standard. Do tego kilka stów na ubezpieczenie. O paliwie już nie wspomnę. Ale ja gdybym miał kupować samochód za takie pieniądze to bym się dobrze zastanowił czy nie warto dołożyć i kupić coś lepszego. Auto za 1500zł będzie bardzo awaryjne i bardzo możliwe że w rok właduje się w niego drugie tyle.
Freelancer
Nowicjusz

Miejscowość: Radom
Auto: Ferrari ;)

23 Kwi 2013, 14:04

[link do Tablica wygasł]:

Jutro jadę oglądać.

Problem w tym, że jestem laikiem samochodowym, więc nie bardzo wiem na co zwracać uwagę poza paroma oczywistymi rzeczami jak stan blacharki, podwozia. No i nie wiem, czy jest to wersja na wtrysku paliwa, bo sprzedający sam nie wie.
drenzi
Nowicjusz

Prawo jazdy: 16 02 2013
Auto: nie mam

23 Kwi 2013, 15:19

Oglądać auto za 900zł? Na 100% trzeba będzie coś do niego dołożyć więc nie ma sie co łudzić.
To już wolałbym zainteresować sie tym Clio [link do oferty na Allegro wygasł] auto już na poznańskich tablicach więc 100zł zostaje w kieszeni.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

23 Kwi 2013, 19:49

no napewno cos bedzie do zrobienia ale pytanie ile i czy oplaca sie to robic...

ja swoja fieste 1.1 91r sprzedalem niecale pol roku temu za 600 zł ;D