REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
w tym aucie nie ma znanego z poprzednika i cenionego starego 1.8T, a nowoczesny i kiepski 1.8 TFSI. W ogłoszeniach prawdopodobnie można znaleźć 1.8T (stare oznaczenie), ponieważ sprzedający szuka jelenia na kiepskie auto, choć na przykładzie bodaj a4 b8, które niejednokrotnie występuje w ogłoszeniach z "1.8T" lub "2.0T) na tylnej klapie można też powiedzieć, że na niektórych rynkach były tak oznaczane te wersje (b8 m.in w USA, ale to tak BTW). W 8p gaz założysz jedynie do 1.6 16vManuel11 napisał(a): Audi a3 8p 1.8 T
A czym jezdziłeś wcześniej? jeśli była to jakaś turbobenzyna lub 110-130 konny diesel to może wydawać się mułowaty, silnik trzeba wyżej kręcić zeby czuc moment obrotowy. Od 2 lat użytkuje Leona 2 z tym silnikiem 1.6 8V, do gazu jest idealny, nawet fabrycznie byly montowane instalacje z tymi silnikami. Awaryjnośc znikoma, czesci tanie bo to VAG, od siebie polecamManuel11 napisał(a):A jak sie sprawuje Audi a3 8p z tym silnikiem 1.6? Nie będzie zbyt mułowate?
Bez przesadybartez90 napisał(a):A3 8P z 1.6 odpusc, to auto jest mulem totalnym.
Raziel11 napisał(a):Bez przesady
bartez90 napisał(a):Dla mnie kazde auto ktore ma mniej niz 150km jest mulowate.
Invi napisał(a):Ale nie tak prestiżowe jak stare, małe, poniemieckie ałdi
andrewb25 napisał(a):A toyota jak to toyota ta marka zawsze była dobra i jest dobra na całym świecie.