tyborek25 napisał(a):Najbardziej podoba mi się Audi A4 B8 lub A5 , jednak mają one już TFSI co z tego co się rozeznałem słabo pasuje pod gaz i instalacja trochę kosztuje, a i same silniki są chyba dość awaryjne. Więc tutaj pewnie w kwestii A4 to B7 z silnikiem 1.8T ?
B8 tak jak napisałeś.
B7 w sumie spoko jeśli nie przeszkadza Ci ilość tych aut na ulicy i konieczność przedarcia się przez masę szrotu na rynku. Ok będzie też 2.0/130 ale niektóre egzemplarze lubią sobie chlapnąć olej.
tyborek25 napisał(a):Drugi samochód to volkswagen Jetta, tutaj chyba był silnik z tego co pamiętam 2.5 170KM, i chyba dobrze będzie pasował pod gaz ?
2.5 był oferowany chyba wyłącznie na usa - musisz liczyć się z tym, że praktycznie każdy egzemplarz w PL jest po dzwonie.
tyborek25 napisał(a):Trzeci to Seat Leon III jednak tutaj podobna będzie pewnie sytuacja jak z Audii..
Niby po 2012 weszła nowa generacja silników, które niby są pozbawione wad poprzedników. Montaż lpg nieopłacalny a czy będzie bezproblemowo to chyba nikt nie zagwarantuje.
tyborek25 napisał(a):Jest jeszcze 4 samochód który mnie zainteresował, mianowicie Opel Insignia tutaj chyba najbardziej ten samochód nadaje się pod gaz, bo chyba nawet fabrycznie z instalacją już wychodziły?
Jeśli poruszasz się po mieście to stanowczo odradzam ze względu na rozmiary.
IMO słabe wykonanie jak na auto tej klasy i w tej cenie (szczególnie wnętrze).
Były lepsze i gorsze wersje silnikowe, niektóre też z bezpośrednim wtryskiem - np takie 2.0T potrafi sporo spalić a oprócz tego wygenerować też niemałe koszty.
Podrzucę Ci parę aut, tańszych i droższych, które przyjmą lpg bez większych problemów
Laguna/Laguna GT 2.0T
S40 2.4/2/5T
Focus 2 ST
Astra J 1.4T/1.6T
Giulietta 1.4T
Bravo 1.4T (szczególnie 150ps w wersji sport)
Saab 9-3 1.8t, 2.0t, 2.0T
Megane III z jakimś tce
Ciekawe ale bez lpg
AR 159 tbi
IS250