Autko do za 5 - 6 tyś

04 Wrz 2010, 11:56

BRODATY napisał(a):. Wiele samochodów wyprodukowanych po roku 2000 to już szroty nawet przy normalnym użytkowaniu.

Taaa a świstak siedzi i zawija w sreberka.
Nie wiem skąd wziął się ten idiotyczny "syndrom roku 2000 jak katastrofy dla motoryzacji".
Jasiek90
Stały forumowicz

Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

04 Wrz 2010, 12:08

Jasiek90 napisał(a):Nie wiem skąd wziął się ten idiotyczny "syndrom roku 2000 jak katastrofy dla motoryzacji".

Ja też nie wiem ale widzę na parkingu przed pracą kilkuletnie pasaty, cytryny, ople które są w gorszym stanie niż dwudziestoletnia BM-ka kumpla :???: Mojemu styranemu też nikt nie dał więcej niż 8-10 lat choć ma 15.
Piszę co wiem i co widzę :roll:
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

04 Wrz 2010, 12:20

To zależy głównie od tego jak kto dba o samochód.
Na tej samej zasadzie można powiedzieć, że samochód sprzed 50lat po gruntownej renowacji jest lepszy niż poflotowy 3 latek bo w lepszym stanie.
Różnie ludzie użytkują samochody.
Zresztą w samochodach po 2000r dużo częściej występuje choćby ocynk.
W rozwiązaniach technicznych nie zaszła jakaś gwałtowna zmiana więc zupełnie nie rozumiem tej argumentacji.
Jasiek90
Stały forumowicz

04 Wrz 2010, 12:29

No dobra, to może inaczej. Znajomy ma mercedesa G i pasata z 2002 roku którego nabył w salonie, jest kawalerem więc nie wozi stada dzieciaków da tylnym siedzeniu, wertepy odwiedza mesiem a pasat służy mu do zwykłej jazdy po mieście i w trasie. Gdybyś zobaczył tego pasata to byś zrozumiał co mam na myśli.