Autko miejskie ok. 7tys

08 Gru 2020, 15:04

Witam.
Z racji że potrzebuje drugiego samochodu poproszę o pomoc. Poszukuje samochodu na dojazdy do pracy, gdyż moje teraźniejsze auto zostawię żonie do użytku codziennego :) 20km dziennie + czasem dzieciaki gdzieś podrzucić. Mój budżet to około 7 tysięcy. Ważne kryteria:

Mało palące
isofix
jak naj mniej awaryjny silnik
5 drzwi
fajnie jak by była klimatyzacja

Rozglądałem się troszkę za takimi autami jak corolla e12 (ale tu nie wiem jaki motor i jak tam jest z poborem oleju ). Może corsa C ? Jestem z okolic Katowic i nie znalazłem w takiej kwocie nic wartego uwagi ( Zaznaczam że jestem laikiem ) Może jakaś panda, punto ?
Proszę o radę bo niestety presja czasu jest duża. (Jak sie dzisiaj okazało od 1stycznia synek idzie do przedszkola do którego żona musi go wozić a ja potrzebuje drugiego auta)
asgraf
Nowicjusz

08 Gru 2020, 19:16

W tak niskim budżecie nie ma co upierać się przy modelach X, y czy Z, zwłaszcza, gdy czas odgrywa znaczącą rolę. O isofix może być ciężko

Spójrz na te:
[link do oferty na Olx wygasł] niestety bez klimy
[link do oferty na Olx wygasł]
[link do oferty na Olx wygasł] o, jest i isofix :D ale za to brak klimy
mike
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

09 Gru 2020, 10:55

Astra była fajna ale już poszła :( fiesta w dieslu odpada. Tego peugota bede oglądał prawdopodobnie jutro.

A co sądzić o autach z dużym przebiegiem warto oglądać? Auta z Niemiec mają po 150 tys, czyli pewnie x2,x3 A polskie mają po 350 tys;] Oszukiwać sam siebie z możliwością sprzedania kiedyś... Czy oglądać z ogromnymi przebiegami i po paru latach na złom bo kto kupi za 5 lat auto z przebiegiem 450tys.

A takie coś ? [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
asgraf
Nowicjusz

09 Gru 2020, 11:15