Autko za około 10 tys. złotych, prosze o pomoc.

23 Sie 2008, 17:24

witam serdecznie

Nosze się z zamiarem kupna samochodu za około 10 tys złotych. Chciałbym auto raczej 4 dżwiowe, o jak najniższej awaryjności rzecz jasna:) i w miare niskim spalaniu.
Autem planuje jeździć rzadko, aczkolwiek w długie trasy, dlatego wole większe.
Myśle m.in o Maździe323f(druga połowa lat 90), Golfie 3, Fordzie Puma, Maździe 323c, Oplu Tigra, Hondzie Civic(pierwsza połowa lat 90) oraz Mitsubishi Colcie...
Może ktoś jest w stanie polecić jeszcze jakiś fajny model...? Tego typu co wyżej wymienione..
Wydaje mi się że lepiej kupić auto jaońskie z racji tego że są to poprostu auta mniej awaryjne, z kolei w niemieckich jest chyba tańszy serwis.. Nie znam się specjalnie na samochodach, dlatego bardzo prosze o rade też na co zwracać głównie uwage przy kupnie z racji tego że pewnie kupie auto przynajmniej 10 letnie..
Bede wdzięczny za każdą rade i podpowiedź, z góry serdeczne dzięki i pozdrowienia:)
ss20
Nowicjusz

23 Sie 2008, 17:27

golfa pume i tigre na starcie bym skreslil

civic by byl ciekawy , a moze jednak cos ladnego klasycznego jak corolla ??? albo fiat brava ??
liczy sie prawda, a nie plotki i stereotypy
Manfred
Aktywny

23 Sie 2008, 17:34

dlaczego tigra puma i golf nie..? jesli mozesz napisac?:)
Ostatnio edytowany przez ss20, 23 Sie 2008, 17:45, edytowano w sumie 1 raz
ss20
Nowicjusz

23 Sie 2008, 17:37

puma i tigra - badziewne, damskie woziki, zwłaszcza tigra. Golf3 ostatecznie mógłby być, jeżeli na dłuższe trasy to diesel koniecznie, tutaj proponuję TDI. O japońskich dieselach z tamtych lat wiem niewiele... Możesz też pomyśleć o bravce w JTD, jak kolega wyżej proponuje.
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

23 Sie 2008, 17:47

Brava nie chce, szczerze mówiąc nie lubie fiatów, awaryjne auta, no i ogólnie nie podobają mi się, nie biore brava, punto ani nic z tych rzeczy nawet pod uwage.