Ja bym brał Lagunę. Zresztą też chcę taką nabyć. Silnik F4RT idealny do LPG
zresztą poczytaj podstawowe dane
https://en.wikipedia.org/wiki/Renault_F-Type_engine#F4xhttps://motobenzyna.pl/silniki/3158-sil ... -f4rt.htmlhttps://motobenzyna.pl/silniki/3165-sil ... v-tce.htmlSilnik Volvo R5 2.5t to ta sama seria co R4 2.0t i R6 3.0. Silnik ma wadę fabryczną polegającą na osiadaniu tulei cylindrowej. Objawy jak uszczelka pod głowicą. Miałem takiego 2.0 t3 163KM w Volvo V40 2001 r. 2x wymieniałem silnik w odstępie około roku. Spece od Volvo potwierdzili wadę w konstrukcji R4 (B4204T3), R5 (B5254T3 - taki jest w tym przypadku) i R6.
Audi OK, ale weź znajdź z normalnym przebiegiem i nie powypadkowego. Zresztą uważam, że niemieckie i japońskie są przereklamowane i przez to zbyt drogie.
Na forum LPG czytałem, że bez problemu da się też zagazować Fordowskie Ecoboosty, więc taki 2.0 byłby całkiem niezły, ale koszt instalacji i ja bym ręki nie dał sobie uciąć, że to działa jak należy.
Idealne do LPG są też Toyoty Avensis III z silnikami 1.6, 1.8, 2.0
https://motobenzyna.pl/silniki/3592-sil ... r-fae.html ale mam 2.0 2014 + CVT i nie polecam. Auto bezawaryjne, ale osiągi takie sobie, jakość taka sobie, korozja podwozia (choć i tak lepiej niż Honda).