Auto 4x4 do 90tys

12 Kwi 2012, 11:36

Witam, chciałbym kupić auto, które mało pali, ponieważ jestem studentem i pokonuje 260 kilometrów tygodniowo wracając na weekendy do domu z uczelni, posiadałem jakiś czas Subaru Imprezę STi, ale musiałem sprzedać bo niestety nie wyrabiałem z kasą na paliwo. Czy ktoś mógłby mi doradzić jakieś auto co daje frajdę z jazdy a zarazem mało pali? Auto koniecznie musi mieć napęd 4x4, bo auto bez napędu nie zdaje egzaminu jeśli chodzi o dojazd w zimę do miejscowości w której mieszkam. Rozglądałem się trochę za autami w internecie i zainteresowany jestem jak na razie Subaru Imprezą 2.0D oraz Subaru Legacy również w Dieselu. Doradzicie mi jeszcze coś fajnego? Kwota jaką mogę poświęcić na samochód to 90 tyś zł. Z góry dzięki za pomoc.
[edit]zapomniałem dodać, że za SUVami nie przepadam za bardzo[edit]
DiBAL
Nowicjusz

Prawo jazdy: 01 01 2001

12 Kwi 2012, 17:05

hahaha chcesz kupić auto za 90k i nie wyrabiasz na paliwo? naprawde mnie rozbroiłeś :lol: :lol:
i w dodatku student!

widzę, że jesteś kolejnym który wierzy, że auto na ropę jest oszczędniejsze :) Diesel nowoczesnej konstrukcji NIGDY nie będzie tańszy od benzyny z racji drogich części i ich niskiej trwałośći. W skrócie to co zaoszczędzisz na paliwie nie starczy Ci nawet na naprawę ;)
Ropniaki Subaru są nieudane ;)

Jak nie wyrabiasz czyt. skąpisz na paliwo to kup auto za 70-80k, a resztę zostaw na benzynę ;]

90k na auto i na benzyne żałuje hahaha ja bym lał 98 wtedy tylko :D
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

12 Kwi 2012, 19:55

Dobra to załóżmy, że mam 60k to nadal za dużo? Czy doradzicie mi za tę kwotę oszczędny samochód 4WD?
DiBAL
Nowicjusz

12 Kwi 2012, 20:11

Dacia Duster 1.5 DCI 4x4, starczy na nówkę z salonu.
Jasiek90
Stały forumowicz

Miejscowość: Zawichost
Przebieg/rok: >50tys. km