Megane II ma sporo bolączek m.in.:
- elektryka (wariujące
kontrolki ,przyciski zamków drzwi,błędy w oprogramowaniu ECU,problemy z kartą Hands Free,elektryka szyb też bywa zawodna)
- na polskich drogach szybko zużywa się przednie zawieszenie (najczęściej wymiany wymagają łączniki stabilizatora oraz łożyska kolumn McPhersona)
- warto rzucić okiem na stan tylnych tarcz hamulcowych gdyż są zintegrowane z łożyskami kół co podnosi koszt ich wymiany (komplet tarcz i klocków na tył kosztuje przynajmniej 400-500 zł).
- szybko zużywają się dolne poduszki skrzyni biegów
- chłodnica klimatyzacji się rozszczelnia.
307 owszem też ma swoje bolączki ale wypada nieco lepiej od Megane zresztą bałbym się kupić za 6k Megane II,za tyle idzie dostać I po lifcie w bdb stanie.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.