Auto dla dużej rodziny

19 Kwi 2009, 15:45

Witam,

mam spory problem, którym jest spora rodzina :roll: .

Rodzina składa się z dwójki dzieci (7 i 4 lata), dwuletnich trojaczków oraz nas, ich szczęśliwych rodziców. Nie muszę wyjaśniać, że najważniejsze jest dla nas bezpieczeństwo... oraz wygoda i duży bagażnik lub inne miejsce, gdzie można by wcisnąć dwa duże transportery dla psów. Chcielibyśmy dużo jeździć do rodziny, która mieszka dość daleko, a teraz musimy jeździć na dwa auta, co nie jest najwygodniejszym rozwiązaniem.

Zależy mi, żeby dany model samochodu zaopatrzony był w system ISOFIX, więc w grę wchodzą tylko nowsze modele, jak przypuszczam :(.

Poradźcie!

Linków niestety nie podam, gdyż nawet nie wiem, jakie modele wchodzą w grę, jestem zielona jak szczypiorek na wiosnę i do tego mam przecież małe dzieci, które nie pozwalają mi poszperać w internecie :lol: . Więc ulitujcie się nad matką karmiącą i jej zdesperowanym małżonkiem, który ze stresu pomału zapomina, jak się nazywa :D .
Ostatnio edytowany przez Drinden', 19 Kwi 2009, 15:49, edytowano w sumie 1 raz
Drinden'
Nowicjusz

19 Kwi 2009, 15:48

napisz jeszcze jaki masz budzet i silnik jaka pojemnosc max,a co do tego ISOFIXa to faktycznie tylko nowsze modele
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

19 Kwi 2009, 15:51

W zasadzie budżet nie stanowi problemu, gdyż i tak sprzedamy jedno ze starych aut. Chcielibyśmy się zamknąć w 90-100 tys. złotych, ale nie mamy zielonego pojęcia, czy za tą cenę da się kupić odpowiedni samochód, więc jesteśmy gotowi na kredyt i żebraninę po rodzinie.

A pojemnością proszę mnie nie straszyć, bo się zupełnie nie znam. :lol:
Drinden'
Nowicjusz

19 Kwi 2009, 16:00