AUTO DLA DZIEWCZYNY

23 Wrz 2012, 23:23

Witam wszystkich ;-)

Szukam auta z okolic Raciborza. Będzie mi one służyło do dojazdu do pracy - ok. 10km/dzień oraz 2 weekendy w miesiącu na dojazdy na studia do Opola. Zależy mi żeby auto było w miarę oszczędne, mało awaryjne, a jeżeli już coś się popsuje, żeby części nie były b. drogie. Chciałabym żeby był to silnik benzynowy do pojemności 1.6 maksymalnie.

Na razie zastanawiałam się nad:
- renault clio I
- opel corsa b
- fiat seicento
- ford fiesta mk4
- peugeot 106
- honda civic V
- rover 200 lub 214
- citroen saxo
- mitsubishi colt

Proszę o ewentualną pomoc, co kompletnie wykreślić z tej listy, ponieważ nie znam się jak to jest z awaryjnością w/w aut, kupnem części itd. Przyznam, że najbardziej do gustu przypadł mi civic/colt/fiesta ;) podoba mi się też VW polo ale nie wiem czy w tej cenie znajdę cokolwiek.

Znalazłam kilka fajnych ofert (na moje oko) ale jak mówię, nie znam się więc liczę na wasze rady czy są one godne zainteresowania:

[link do oferty na Allegro wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Ewentualnie jak macie jakieś propozycje czy uwagi to piszcie.
Zastanawiam się też czy nie warto by było pożyczyć ok. 1500/2000 zł i szukać czegoś lepszego. Mam trochę mętlik w głowie bo boję się że za tą kwotę - 4 tys - kupię auto które więcej czasu spędzi u mechanika a tego bym nie chciała. Więc pytanie, czy warto dołożyć trochę kasy czy się wstrzymać i kupić za 4 tys które mam? Jeśli już bym miała dobrać tą kasę to jakie auta polecacie?

Pozdrawiam,
Pola :)
piranja
Nowicjusz

Auto: Nie mam

24 Wrz 2012, 19:41

Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

27 Wrz 2012, 02:33

:)
Moim zdaniem zawsze jest lepiej miec auto świeższe i dołozyć kasy ale...nawet dokładając drugie tyle nie mamy pewności czy kupimy auto w lepszym stanie niż to za pół ceny i starsze...