Auto dla kobiety do 10-11 tys. zł

13 Cze 2017, 18:03

Dzięki mike

Jak możesz to napisz mi czy pozostałe silniki Fordów 1,6 lub 1,8 też nadają się do LPG czy raczej nie. Bo gdzieś czytałem, że silniki fordów nie specjalnie nadają się do LPG. Chodzi coś o szybkie wypalanie się zaworów czy coś takiego. Nie zależy mi szczególnie na dużej mocy więc i te 100 lub 125KM pewnie wystarczy.
andrzej0075
Nowicjusz
 
Posty: 26
Auto: Hyundai i30 II
Silnik: 1.4 MPI 100KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2012

13 Cze 2017, 18:35

Znajomy ojca ma już ładnych kilka lat LPG w Mondeo mk3 1.8 i nie narzeka, choć musi czasami dolać oleju (ten typ tak ma).
Z tego co pamiętam w 1.6 luzy zaworowe w 1.6 reguluje się poprzez wymianę szklanek, co podnosi trochę koszt całej operacji. No i na gazie trzeba będzie to robić wcześniej.

Generalnie niegazowalność Fordów to mit jeszcze z czasów instalacji mieszalnikowych. Przy obecnej technologii nie będzie większego problemu z instalacją, byle zagazować auto u kogoś kumatego i na dobrych częściach.
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14193
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

13 Cze 2017, 18:38

Czyli w Focusie 1,6 są szklanki co podnosi koszt regeneracji. A jak sprawa ma się z silnikiem 1,8 i polecanym przez Ciebie 2,0. Posiadają też szklanki czy jest tam jakieś inne rozwiązanie z zaworami.
andrzej0075
Nowicjusz
 
Posty: 26
Auto: Hyundai i30 II
Silnik: 1.4 MPI 100KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2012

13 Cze 2017, 19:04

Tutaj masz ciekawe rzeczy do poczytania https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=110929

Mały update - wymiana szklanek jest w 2.0, w 1.6 masz regulację płytkami, w 1.8 jest podobnie.
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14193
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

13 Cze 2017, 19:14

Nie wiem jak w Mk1 czy Mondeo, ale z tego co się dowiedziałem to w Mk2 zarówno w 1.6, 1.8 jak i 2.0 jest regulacja szklankami - same szklanki nie są drogie, ale jest sporo przy tym roboty, koszt operacji wynosi ok. 1500 zł.
Killaz
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1374
Zdjęcia: 5
Prawo jazdy: 09 06 2013
Auto: VW Golf
Silnik: 1.6 MPI
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 2009

13 Cze 2017, 19:21

Ale raczej nigdy nie ma potrzeby wymiany wszystkich szklanek.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

13 Cze 2017, 19:26

A czy koszty wtedy są mniejsze czy takie same jak przy wymianie wszystkich szklanek.

A jak sprawa ma się z dieslami. Czy są jakieś diesle z marek/modeli zaproponowanych, które nie posiadają dpf-a i dwumasy?
andrzej0075
Nowicjusz
 
Posty: 26
Auto: Hyundai i30 II
Silnik: 1.4 MPI 100KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2012

14 Cze 2017, 21:00

Po przeczytaniu kilkudziesięciu stron ograniczyłem poszukiwania do:

Benzyna
Toyota Corolla i Ford Focus mk1 - do zamontowania instalacja LPG

Diesel (bez dwumasy i dpf-a)
Toyota Corolla - silnik 1,4 D4D 90KM
Ford Focus mk2 - silnik 1,6 TDCi do 90KM
Citroen C4 - silnik 1,6 HDI

Wszystko w hatchback-u kolor srebrny, szary, czarny i w ostateczności biały

Auta do oceny
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] nie wiem jak sprawuje się tutaj automat
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] ten chyba kolorowy

[link do oferty na Olx wygasł] tutaj wysłałem zapytanie o więcej szczegółów i więcej zdjęć, bo 2 to za mało i nie widać jednej strony
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do oferty na Olx wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] ten chyba kolorowy
andrzej0075
Nowicjusz
 
Posty: 26
Auto: Hyundai i30 II
Silnik: 1.4 MPI 100KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2012