15 Lip 2011, 11:50
Może.
W naszym TD turbina wysypała się zaraz po 200tys. km.
Kumpeli ten sam zestaw siadł zaraz po 250tys. km z tym, że nie chciałem przywoływać tego przykładu bo ona miała auto po chip tuningu.
Co ciekawe w DCI przy prawie 300tys. km takiej samej eksploatacji nadal działa.
Zresztą co do tego, że TDI są najlepsze to znamienne jest, że stosuje je jedynie koncern VAG no dobra jeszcze w Mitsu i Chryslerze je przez jakiś czas stosowali, to chyba niezbyt dobrze o nich świadczy? szczególnie, że np. francuskie silniki HDI jezdzą poza Citroenami/Peugeotami także w Mini, Volvo, Jaguarach, Fordach, Mazdach czy JTD które występują w Suzuki, Oplach poza koncernem Fiata.
Jakieś konkretne dane które pokażą rzekomą wyższość TDI nad wszystkimi innymi dieslami?
tak na marginesie to VW ma talent do robienia najbardziej awaryjnych diesli swojego okresu ostatnimi czasy, 2.5 TDI pod koniec lat 90tych i 2.0 TDI PD.
Teraz problemy ma osławiona seria TSI.
Chyba żadna inna europejska firma nie wypuściła tyle technologicznych bubli.
Przyznaje, ze nie lubię VW i to nie jest uprzedzenie tylko wrażenia z eksploatacji jednego z ich wyrobów, kupionego w salonie, serwisowanego w ASO.
Zanim zaczniecie ich tak bronić poużytkujcie sobie jednego z nich, wątpię byście później wygłaszali takie peany na ich cześć, no chyba, że nie macie porównania.
Naprawdę jak po raz kolejny tyle, że w innej wersji słyszę, że VAG TDI a wszystko inne jest bee a już w szczególności jak nie jest niemieckie to mnie krew zalewa.
Żeby nie było, sam jezdzę niemieckim samochodem.