Auto dla mamy za 20-25 tys zł

04 Maj 2016, 21:21

Witam.

Wiem, że takich wątków jest już masa, bo przeszukiwałem forum ale żadne modele samochodów ani odpowiedzi w wątkach w tym zakresie cenowym, z ostatnich kilku miesięcy mamy nie satysfakcjonują.

W ogóle przyznam szczerze, że jestem absolutnym laikiem jeśli chodzi o samochody :D Jeździć w miarę dobrze umiem ale żeby się cokolwiek znać na modelach, silnikach itp. to nie mam o tym zielonego pojęcia. Po prostu jeszcze nie posiadam swojego auta, na to przyjdzie jeszcze pora.

Mama do tej pory jeździła i nadal jeździ Deawoo Matizem, który jest jednym wielkim bublem. Władowała w niego przez ostatnie 5 lat tyle kasy, że jakby to zebrać do kupy to by wam ręce opadły. Po prostu jest to wiecznie psujący się za dużo palący szajs, który już ledwo co jeździ i średnio psuje się coś w nim raz w miesiącu. Niewygodny, wolny i w tragicznym stanie.

Budżet: Jak w tytule wątku, 20-25 tys zł.
Rejon: Małopolska
Użytkowanie: Głównie miasto, czasem ale to rzadko jakiś dalszy wyjazd.
Własne potrzeby: Raczej jakiś mały lub średniej wielkości. Chodzi o to, żeby w miarę mało palił ale przede wszystkim żeby się jakoś okrutnie nie psuł i był w miarę tani w eksploatacji, bo z tym Matizem to jest jakaś jedna wielka parodia! I koniecznie 5 drzwiowe.

Z tego co przepatrzyłem na otomoto.pl to co w tej cenie? Opel Corsa, Hyundai i20, i30? Toyota Corolla? Toyota Yaris? Nie wiem kurde... Chciałbym bardzo żeby w końcu mama sobie mogła jeździć bez zamartwiania się, że co miesiąc musi oddać auto do naprawy. Wiecie o co mi chodzi...

Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam.
Laik samochodowy :ok:
bulletskater
Obserwowany

Auto: Deawoo Matiz

05 Maj 2016, 08:24

Spełni Wasze oczekiwania Honda Jazz. Pierwsza trójka pod względem bezawaryjności. Do tego mały, ale przestronny i dobre oszczędne silniki.
Alternatywnie Mazda 2 lub Hyundai.
Ewentualnie Toyota Prius - link
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 21