Auto dla studenta DIESEL only

30 Paź 2010, 13:06

Witam, przeszukałem forum pod względem moich preferencji, ale konkretnej odpowiedzi nie znalazłem, więc bardzo się ucieszę jeśli znajdzie się ktoś kto podpowie mi jakie autko wybrać.
Tak więc:
Jestem świeżym studentem I roku, od czerwca mam prawo jazdy. Co prawda samochód mam zamiar kupić dopiero po zimie, ale jeśli pomożecie mi wybrać coś godnego uwagi i trafi się super okazja to może skuszę się już teraz. A proszę was o pomoc w wyborze auta pod moje preferencje:
* Jestem wysoki ( 194cm ) więc, wszystko co małe odpada.
* Planowany wydatek: 9,000 PLN, ewentualnie 10,000 PLN za epicką okazje
* Paliwo: tylko i wyłącznie DIESEL , nie toleruję LPG, proszę nie pytać o powody.
* Prawdopodobnie proporcje trasa/miasto na poziomie 40/60 - max. 2,000km miesięcznie
* Max. pojemność = 1,9
* Nie mam ciężkiej nogi, więc auto nie musi robić 0-100km/h w 8sek, ale muła też nie chce.
* Awaryjność - hmmm.... wiadomo, zleży na jaki egzemplarz się trafi, ale powiedzmy, że wolę zapłacić za naprawę raz więcej i jeździć spokojnie niż naprawiać coś co miesiąc

Chyba tyle ;) ew. będę aktualizował

:D Jestem fanem aut japońskich, ale nie znalazłem nic co spełniało moje oczekiwania, więc obecnie moim zdecydowanym faworytem jest:
Volvo S40 / V40
1996-2000r.
1.9 Di 102KM / 1.9 TD 115KM/ 1.9 TD 90KM

Będę wdzięczny za jakiekolwiek propozycje, z góry dziękuje i pozdrawiam forumowiczów.

@edit
Oczywiście nie przeglądam tylko rynku w Polsce, jestem w stanie pojechać po auto za granicę ;)
karpik123
Nowicjusz

Miejscowość: Lublin

30 Paź 2010, 13:29

Hmmm więc tak :
Bardzo fajnym autem jest Audi A3 1.9TDi --> [link do AutoScout24 wygasł] [link do AutoScout24 wygasł]
Można je fajnie przywieźć. Często je woziłem, i nikt nie przyszedł że chce zwrot kasy.
Co bym Ci jeszcze doradził, hmmm mówisz że Japońce Ci się podobają. To może takie Hanie [link do oferty na Allegro wygasł] albo [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
MordaS13

30 Paź 2010, 13:52