Auto dla studenta - do 7000,-

27 Lis 2006, 22:52

Witam, tak jak w temacie.

Szukam autka do 7 tyś ale to już jest MAX jaki moge wydać. Najlepiej coś koło 5tyś
Jestem studentem więc..... a autko musze mieć bo zacząłem prace i komunikacją miejską nie wyrabiam między domem, uczelnią i pracą :(

Szukam czegoś oszczędnego. Czyli najlepiej żeby miało gaz. Patrzyłem na:
-Renault Clio ('91-'93)
-Ford Fiesta ('94-'95)
-Honde Civic (91-93)

Ale nie moge się zdecydować. Jeżeli miałbym scharakteryzować auto to ma ono:

- palić jak najmniej
- części mają być tanie
- w miare niezawodne (jak na swój wiek jak ma palić litr mniej a psuć się co chwile to dziękuje...) żebym pojeździł z min. 4 lata
- tak żeby 2 osobą było wygodnie
- nie może to być maluch :!:
(jednym słowem auto ideał :D )

Nie znam się zabardzo na autach, moją wadą jest to że kieruje się wyglądem, dla mnie musi po prostu ładnie wyglądać :-)

Prosze o wasze rady, może jakieś inne modele bo jak mówie nie mam pojęcia co wybrać....

Acha i kiedy najlepiej jest kupić auto (w jakim sezonie) bo zakup planuje po nowym roku czyli przedział od stycznia do czerwca max.

Z góry dzięki za Waszą pomoc!
otek84
Nowicjusz

30 Lis 2006, 23:21

Autko zza granicy do 5tyś rewelacją nie będzie. Moim zdaniem z trzech podanych przez Ciebie Civic będzie najlepszy. Części jest sporo, zamienników również, a samo auto nie jest awaryjne. Ale nie kupuj samochodu sam, niech je obejrzy wcześniej mechanik.
Zwróćcie uwagę na wtryski - nowe kosztują sporo, a kwalifikujące się do wymiany są powodem sporego zużycia paliwa. Poza tym... ja uwielbiam Hondę. :wink:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

01 Gru 2006, 17:54

Witam!
Co do aut...kolezanka studentka ma clio z 1993 roku...cos tam przy nim robi jak to przy samochodzie urzywanym i juz nie mlodym ale przy silnikiem sie jeszcze nie martwila (zajmowala sie akumulatorem, resorami...)