Auto dla studenta

21 Cze 2014, 22:01

Witam.
Jak w tytule jestem studentem i potrzebuje taniego auta z niskimi kosztami eksploatacji. Interesuje mnie raczej kombinacja benzyna + lpg bo przebiegi które będę pokonywał nie kalkulują się na jazdę dieslem. Jeszcze się dobrze auto nie zagrzeje a już trzeba gasić :D raz w tygodniu tylko powrót do domu 60km w jedną stronę.

Jak myślicie co wybrać i jaki budżet to kompletne minimum, żeby zastanawiać się nad solidnym autem ?

Na razie trochę patrzyłem na:
- Opel astra f w hatchbacku
- renault megane I w hatchbacku

oba silniki 1.6 75KM
ozy
Nowicjusz

Prawo jazdy: 18 06 2012
Przebieg/rok: 3tys. km
Auto: nie mam

21 Cze 2014, 22:04

W Megane można rozważyć ten trochę mocniejszy bo z takim to auto zamula, w Oplu zaś silnik bardzo okej bo idzie od dołu. Ode mnie Lanos/Nubira 1.6/2.0 z LPG
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

21 Cze 2014, 22:31

Daewoo jakoś do mnie nie przemawia, czytałem że ma bardzo słabe zawieszenie. Na auto chce przeznaczyć max 4.000PLN i nie wymagam w tym luksusu tylko po prostu sprawnego samochodu. Ogólnie też kształtem mnie lanos nie powala.
ozy
Nowicjusz

21 Cze 2014, 23:26

O zawieszeniu nie słyszałem, Lanos będzie od 1 własciciela, w dobrym stanie i jest bardzo tani w utrzymaniu.
Koniu
Forumowicz VIP

21 Cze 2014, 23:52

Bierz kolego lanosa kupisz od 1 właściciela za 4000 zł zawieszenie może i lekko słabawe ale tego nie wiem ale części są tanie jak barszcz i łatwo dostępne, astra 1,6 8V silnik super do LPG podobnie jak lanos.
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

22 Cze 2014, 00:08