Auto do 1,5tys zł

24 Sie 2013, 23:10

Jeden z oszczędniejszych samochodów. Jakbyś wpakowal gaz to wyjdzie 15zl /100km.
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

25 Sie 2013, 01:31

Witajcie! :)
Kryterium do zakupu Tico jest przede wszystkim brak korozji. Tak samo jak Uno. Naprawianie blachy w autach z w/w kasę jest nieporozumieniem i niepotrzebnym wydatkiem. Dlatego sadzę ,że najlepszym rozwiązaniem jest CC,bo jeśli nie bite ,to powinno dobrze wyglądać blacharsko. CC i SC nie gniją nawet po kilkunastu latach ! Sam w dawnych latach miałem CC 900 ,które zaczęło przepalać olej na pierścieniach przy przebiegu 220 tys km (ale 120 na przejeździłem na lpg). Warto zwrócić uwagę na to,że CC tzw 900 mają dwie pojemności. 903 lub 899 cm. Różnica jest taka,że 903 jest na gaźniku Webera i ma 2 KM więcej (41 KM-chociaż tego katalogi nie podają) od 899 ,który jest na wtrysku jednopunktowym i ma moc 39 KM.
Jednak najlepszym dla Ciebie rozwiązaniem według mnie jest...dołożenie 500 zł i kupno Punto 1,1 w nieważne jakim roczniku. Tak samo blacha znosi przyzwoicie upływ czasu ale auto jest już w normalnym rozmiarze,o normalnej trakcji (lepiej się prowadzi) ,ma nowocześniejszy i bardzo dobry silnik z serii Fire o bezkolizyjnym rozrządzie,pali tyle samo co 900-tka lub mniej,a poza tym...może mieć 5 drzwi,można nim pojechać w kilka osób gdzieś dalej i coś jeszcze włożyć do bagażnika..! :yes: Sądzę też ,że jest jeszcze w perspektywie "odsprzedawalne".
Zastanów się nad takim rozwiązaniem,bo na pewno lepiej jeździć Punto 1,1 niż Tico...
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5801
Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

25 Sie 2013, 08:22

Ja z kolei punciaka 1.1 odradzam (1.2 owszem) Bo lista drobnych awarii będzie długa, a spalanie wcale takie ekonomiczne po mieście nie jest jakby mogło wynikać z pojemności.
Wg mnie Tico deklasuje tutaj wszystkie wozy, tylko cc wypada lepiej ze względu na blachy, natomiast na koszty napraw, utrzymanie,spalanie, bezawaryjność-ticuś będzie no 1 w tym przedziale cenowym, pooglądać aby cały spróchniały nie był i brać. Jak masz możliwość po znajomości jakiegoś jezdnego to się nie zastanawiaj. Silniki Tico spokojnie wytrzymują spore przebiegi rzędu +300 tyś, części śmiesznie tanie, a samochodzik dość żwawy-na miasto naprawdę chyba najlepsza opcja w tej kasie i spore szanse na znalezienie dobrego. Szukałbym takich co pod 2 tyś są cenione i próbował targować cenę na 1500, różnica w tico cenionego na 1800 a takiego na 1499 będzie kolosalna, a szanse na kupienie w podobnej cenie praktycznie takie same. Te poniżej 1500 i sprawne zazwyczaj nie mają już blach.
Kupuj rozważnie, unikaj chwytów i sztuczek, nie daj się nabrać. Nie bądź JELENIEM.
AkuQ
Aktywny
 
Posty: 300
Prawo jazdy: 14 10 1998
Przebieg/rok: 35tys. km
Auto: Ford Focus
Silnik: 1.6 TDCI
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

25 Sie 2013, 08:42

Jako że miałem styczność z Puntami i Seicento (mam obecnie) to sie wypowiem.
Punto 1.1 to totalny muł,po mieście może być ale w trase zapomnij i wcale nie pali tyle co 900 gdyż trzeba go troche deptać żeby jakoś jechał. Jak już to minimum 1.2 75KM,całkiem fajnie sie już jeżdzi i spalanie na poziomie 7-8l pb.
Punto i Seicento niestety ale lubią rdze,u mnie Seji który od nowości stał pod chmurką ma ślady rdzy (tylna klapa,przednie podszybie i nawet na dachu jest jedna plamka) a w przypadku Punto buda wizualnie może być zdrowa ale na 90% podłoga była już robiona albo trzeba będzie ją zrobić (miałem styczność z trzema Puntami I i każdy miał ten problem).

Co do linków to ja bym sie zainteresował tym pierwszym Ticem gdyż nieżle wygląda.
Una wyglądają ok ale ceny troche niskie.
Ostatnie CC ma już pognite tylne nadkola i dół drzwi kierowcy.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

25 Sie 2013, 09:24

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] (blacha do roboty)
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] ( a może jednak?)
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

25 Sie 2013, 09:38

Co do malucha to nie z tego komisu,tam koleś niewie co ma a auta to same ulepy :!:
Jeśli faktycznie byłbyś zainteresowany maluchem to moge popytac userów od nas z forum 126p z okolic Jasła/Sanoka którzy potrafią znaleść w ich okolicach ciekawe rodzynki. Jeden nawet sprzedaje bisa.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?
    Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...
    Jak kierowcy mogą zabezpieczyć się przed wirusem?
    Zagrożenie koronawirusem sprawia, że chętniej przesiadamy się do samochodów, unikając skupisk ludzi np. w komunikacji miejskiej. Własny samochód to teraz faktycznie najbezpieczniejszy środek transportu, pod ...

25 Sie 2013, 10:44

Gdybym mógł dorzucic jakas kase do auta to już bym do odrazu napisał. 1500 to jest max. A jeśli już:
artur73 się wychwalasz tym jak się znasz na cc to nie tutaj bo głupoty gadasz bo są silniki 899 na gaźniku i na wtrysku i silniki 903 na gaźniku i na wtrysku bo wg ciebie 899 ma jednopunkt to ciekawe czemu kolega jaksobie kupił niedawno 899 to miał na gaźniku - złe info z neta masz.
kon146 jeden z oszczędniejszych tzn ile gdzieś spala? Bo dla jednego oszczędny to jest 5l/100km a dla drugiego 10l/100km
maciek1203
Aktywny
 
Posty: 466
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Tarnobrzeg
Auto: Hyundai Pony
Silnik: 1.5 83KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1991

25 Sie 2013, 11:07

Przy spokojnej jeździe kolega zszedł do ok. 4,5 litra w trasie.
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

25 Sie 2013, 12:58

maciek1203 napisał(a):artur73 się wychwalasz tym jak się znasz na cc to nie tutaj bo głupoty gadasz...


Daj sobie spokój z zachodzeniem w głowę jakie ma zasilanie bo przez te lata co będzie miało auto to mogło mieć zmieniane w tą i z powrotem, mało to ludzi co kombinowali z samochodami, zepsuło się to zakładali co było dostępne, zmieniali dla funu, zmieniali dla polepszenia jazdy itd itd...Ty musisz się skupić tylko i wyłącznie na stanie blacharsko-technicznym, żeby kupić coś co odpala,skręca, hamuje, przyspiesza i nie ma w podłodze dziur na flinstone drive.
Kupuj rozważnie, unikaj chwytów i sztuczek, nie daj się nabrać. Nie bądź JELENIEM.
AkuQ
Aktywny
 
Posty: 300
Prawo jazdy: 14 10 1998
Przebieg/rok: 35tys. km
Auto: Ford Focus
Silnik: 1.6 TDCI
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

25 Sie 2013, 15:43

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] hm?
TFSI
Stały forumowicz
 
Posty: 2214
Auto: Alfa Romeo 156
Silnik: 1.9JTD 115km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

25 Sie 2013, 15:58

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

25 Sie 2013, 16:09

maciek1203 napisał(a):artur73 się wychwalasz tym jak się znasz na cc to nie tutaj bo głupoty gadasz bo są silniki 899 na gaźniku i na wtrysku i silniki 903 na gaźniku i na wtrysku bo wg ciebie 899 ma jednopunkt to ciekawe czemu kolega jaksobie kupił niedawno 899 to miał na gaźniku - złe info z neta masz.


W takim razie nie pytaj się ludzi na tym forum tylko swoich niedouczonych kolegów... Nie staraj się mnie obrazić proszę ,bo nie dasz rady...
poniżej opis danych technicznych CC 903 i 899.

Silnik 0.9 41 KM
Produkowany: od 1991 do 1993 roku
Pojemność skokowa: 903 cm3
Typ silnika: benzynowy
Moc silnika: 41 KM, przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 65 Nm, przy 3000 obr/min
Montaż silnika: z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu: SOHC (OHC)
Liczba cylindrów: 4
Układ cylindrów: rzędowy
Liczba zaworów: 8
Stopień sprężania: 8,8 : 1
Średnica cylindra x skok tłoka: 65 x 68 mm
Typ wtrysku: gaźnik


Silnik 0.9 i.e. S 39 KM
Produkowany: od 1991 do 1998 roku
Pojemność skokowa: 899 cm3
Typ silnika: benzynowy
Moc silnika: 39 KM, przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 65 Nm, przy 3000 obr/min
Montaż silnika: z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu: SOHC (OHC)
Liczba cylindrów: 4
Układ cylindrów: rzędowy
Liczba zaworów: 8
Stopień sprężania: 9,0 : 1
Średnica cylindra x skok tłoka: 65 x 67,7 mm
Typ wtrysku: jednopunktowy (SPI, CPI)

Chcesz jeszcze coś dodać? Ile przejechałeś Ty albo Twój kolega CC 0,9..? Bo ja 200 tys.km.
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5801
Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

25 Sie 2013, 16:44

artur73 - Co mnie to obchodzi ile przejechałeś km. I weź pod uwagę że na necie mogą byc błędne informacje też. 899 jest też na gaźniku bo sam widziałem więc też nie mów mi jakie są a jakich nie ma. Szukam porady co do zakupu auta a nie przechwalam się tym jak się znam, a tobie jeśli coś nie pasuje to nie musisz się wypowiadac.
A jeśli już tak się chcesz kłócic to przeczytaj to:
"Mocniejszą alternatywą była jednostka R4 170A1.000 OHV o pojemności 903 cm³ i mocy maksymalnej 39-41 KM[21]. Silnik zasilany mógł być poprzez gaźnik Weber (tylko rynek krajowy, od października 1991[9]) bądź jednopunktowy wtrysk paliwa, było to bazowe źródło napędu dla samochodu na większości rynków zbytu. Wersja z wtryskiem wyposażona była także w katalizator spalin[9].
W celu lepszego dopasowania do taryf ubezpieczeniowych i podatkowych w maju 1993 roku zaczęto montować silnik o pojemności 899 cm³[2][21]. Zmniejszenie objętości skokowej uzyskano poprzez nieznaczne skrócenie skoku tłoka (z 67 do 66,7 mm)[9]. Oprócz tego zastosowano wał korbowy o nieznacznie mniejszym promieniu wykorbienia, reszta podzespołów pozostała ta sama[21]. Początkowo silniki te pochodziły z włoskich i jugosłowiańskich fabryk, od 1995 produkowane były w Polsce[20]."
TFSI - To clio naprawde jest ładne tylko troche za drogie
maciek1203
Aktywny
 
Posty: 466
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Tarnobrzeg
Auto: Hyundai Pony
Silnik: 1.5 83KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1991

25 Sie 2013, 17:50

maciek1203 napisał(a):, a tobie jeśli coś nie pasuje to nie musisz się wypowiadac.

Tak ale zaraz mogę zamknąć twój temat.
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5801
Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

25 Sie 2013, 17:55

Maciek1203 posłuchaj się trochę bardziej doświadczonych osób.
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra