maciek1203 napisał(a):artur73 się wychwalasz tym jak się znasz na cc to nie tutaj bo głupoty gadasz bo są silniki 899 na gaźniku i na wtrysku i silniki 903 na gaźniku i na wtrysku bo wg ciebie 899 ma jednopunkt to ciekawe czemu kolega jaksobie kupił niedawno 899 to miał na gaźniku - złe info z neta masz.
W takim razie nie pytaj się ludzi na tym forum tylko swoich niedouczonych kolegów... Nie staraj się mnie obrazić proszę ,bo nie dasz rady...
poniżej opis danych technicznych CC 903 i 899.
Silnik 0.9 41 KM
Produkowany: od 1991 do 1993 roku
Pojemność skokowa: 903 cm3
Typ silnika: benzynowy
Moc silnika: 41 KM, przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 65 Nm, przy 3000 obr/min
Montaż silnika: z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu: SOHC (OHC)
Liczba cylindrów: 4
Układ cylindrów: rzędowy
Liczba zaworów: 8
Stopień sprężania: 8,8 : 1
Średnica cylindra x skok tłoka: 65 x 68 mm
Typ wtrysku: gaźnik
Silnik 0.9 i.e. S 39 KM
Produkowany: od 1991 do 1998 roku
Pojemność skokowa: 899 cm3
Typ silnika: benzynowy
Moc silnika: 39 KM, przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 65 Nm, przy 3000 obr/min
Montaż silnika: z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu: SOHC (OHC)
Liczba cylindrów: 4
Układ cylindrów: rzędowy
Liczba zaworów: 8
Stopień sprężania: 9,0 : 1
Średnica cylindra x skok tłoka: 65 x 67,7 mm
Typ wtrysku: jednopunktowy (SPI, CPI)
Chcesz jeszcze coś dodać? Ile przejechałeś Ty albo Twój kolega CC 0,9..? Bo ja 200 tys.km.