Zdjęcia są słabe więc nie wszystko widać ale źle na nich nie wygląda. Kierownica mocno wytarta i chociaż skórzane kierownice w Pasku to nie jest szczyt wytrzymałości to w te 230 tys. nie wierzę, ze 150 tys. sobie dolicz. Martwić może to, że są to silniki podwyższonego ryzyka w temacie poboru oleju co w połączeniu z prawdopodobnie wysokim przebiegiem i instalacją gazową zwiększa ryzyko wtopy. Generalnie ładnego Paska z dobrym silnikiem, czyli najlepiej 1.8T z lpg i jakimś tam średnim wypasem nie znajdziesz poniżej 11.5kzł, sam szukałem ale zrezygnowałem, mimo tego, że mam talent do tego. Alternatywą pozostaje 1.9TDI 130KM. Za 9500-10000 znajdziesz idealny egzemplarz ze średnim wypasem. Ale szukania wśród diesli Tobie nie życzę. Ja oglądałem chyba 6 sztuk zanim kupiłem swojego, co jeden to lepszy.
A co do wspomnianego tutaj Volvo V40 - uważaj na rdzę. Tutaj wjazd na kanał to konieczność. Progi, ich łączenie z tylnymi nadkolami oraz przednimi błotnikami, same przednie błotniki i tylna belka to newralgiczne miejsca. Pasek z tego samego rocznika będzie idealny lub dopiero zacznie coś nieśmiało wychodzić a V40 może już rdza ładnie chrupać.
Ja bym dorzucił do zestawienia Citroena C5, kolega ma takiego z motorem 1.8 z LPG 115km i fajnie to śmiga, nie rdzewieje i całkiem prosto jest zbudowany, po za zawieszeniem ale jeśli bierzesz pod uwagę Paska to nie ma chyba problemu