Minoo napisał(a):Vermin a mogę wiedzieć jakie figle masz na myśli w 650i ? Spalanie mnie nie interesuję. Bede robił około 7-9 tyś km rocznie więc koszty paliwa mnie nie interesuja. Zresztą w Niemczech paliwo jest tanie (porównując do zarobków).
Wiesz długo-dystansową eksploatację znam tylko z rozmów z właścicielami... I to jest tak:
1.Bo padł mi element A, słaby jest jakiś.
A jak elementy BCD?
Nic się z nimi nie dzieje, chodzą idealnie.
2.Bo padł mi element B, słaby jest jakiś.
A elementy ACD?
Nic się z nimi nie dzieje chodzą idealnie...
3.Bo padł mi element C, słaby jest jakiś.
A jak elementy ABD?
Nic się z nimi nie dzieje, chodzą idealnie.
4.Bo padł mi element D, słaby jest jakiś.
A jak elementy ABC?
Nic się z nimi nie dzieje, chodzą idealnie.
To takie rozmowy miałem właśnie cztery z czterema różnymi właścicielami takiego samochodu... Na tej podstawie uznałem że ten samochód lubi płatać figle (to nie były stare samochody, z resztą stare to one nadal nie są). Ale co konkretnie tam wariuje to ja już sam nie wiem. Im chodziło chyba o pompę wspomagania, elektrykę, most i łożyska??? Nie pamiętam już dokładnie ale chyba tak. Wiem tylko że wbrew pozorom nie jest to jakiś niesamowicie bezawaryjny samochód za to strasznie fajny
, konkretnie co w nim jest słabszym punktem to chyba nawet ich właściciele nie wiedzą, nie wiem nawet czy by się dogadali w tej materii bo każdy uważa co innego. Na pompę była CHYBA akcja serwisowa BMW... Ale to też radzę już sobie potwierdzić
.
Pozdrawiam
.