Auto do 12 tys pln, tylko lpg, duzo trasy

17 Lut 2010, 21:11

Witam, szukam jekiegos sensownego rozwiazania, mam 11-12 tys zl i szukam auta benzynowego+lpg pojemnosci 1,8-2,0. Cały szkopuł w tym ze bylo by jezdzone na trasie nawet 5 razy do roku Szczecin-Lublin. Chcialbym zeby jechalo sie wygodnie 3-4 osobom z bagazem. Wiem ze najlepszym rozwiazaniem jest nadwozie typu kombi, lecz ja biore pod uwage jednie sedan i hatchback. Xsara I 1,8 lub 1.6 16V lpg mi wpadla w oko za takie pieniadze, no i pasek b4..ale jago wiek juz mnie lekko zniecheca. Prosze o jakas podpowiedz. pozdrawiam
Ostatnio edytowany przez wojdud5, 17 Lut 2010, 22:31, edytowano w sumie 1 raz
wojdud5
Nowicjusz
 
Posty: 22
Miejscowość: Szczecin

17 Lut 2010, 21:25

Witam!


Może pomyś o Seacie Toledo II. Jak dobrze poszukasz to znajdziesz zadbany egzemplarz z 99'-00' roku.
Bart258
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 223
Miejscowość: okolice Krakowa

17 Lut 2010, 23:09

Za 11-12 tyś zł nie kupi seata toledo II a już na pewno nie zadbanego i nie z silnikiem 1,8-2,0. Osobiście polecam peugeota 406.
KaczorLSM
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 694
Miejscowość: Lublin

17 Lut 2010, 23:57

o nie 406 odpada, moi rodzice maja 406 2.0 HDI 110km 99r. od 170 tys teraz 215 Nie mam tyle kasy zeby w niego wkladac co oni. Nowy tlumik srodkowy bosala po 2 latach odpadl trzeba caly wydech kupic 560zł, dwa sworznie i przynajmniej dwa laczniki stabilizatora na rok. Stoi na dworze panel od klimy zapala i gasnie kiedy mu sie podoba w czasie jazdy tez szczególnie w zimie i czujniki poduszek ciagle mrugaja. I jeszcze ma faze na pelenie zarowek od mijania. przez 10 tys 6 polecialo. Wszystkie styki scisniete na chama, kable poizolowane, bezpieczniki odpowiednie, regulator napiecia wymieniony razem ze szczotkami On jest jak KIT, kiedys sam zapali o pojedzie. Ale komfort i wyciszenie 1 klasa, troszke za malo pod butem aale idze jakos. Jak ktos potrzebuje informacji o 406 HDi 110 km walic do mnie, moglbym gruba ksiazke o przygodach z nim napisac.
wojdud5
Nowicjusz
 
Posty: 22
Miejscowość: Szczecin

18 Lut 2010, 00:30

Przyznam, że mnie zaskoczyłeś bo to auto jest uważane za jednego z najbardziej bezawaryjnych francuzów i jest często wybierane przez taksówkarzy jako wół roboczy.
KaczorLSM
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 694
Miejscowość: Lublin

18 Lut 2010, 09:13

Moje typy to:
Nubira II-w tej kwocie niestare auto z pełnym wyposażeniem i LPG,tanim naprawianiem i 133 konnym silnikiem od Vectry. np:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
oraz
Nissan Primera P11-w pełnej japońskiej wersji.
[link do oferty na Allegro wygasł]
Pod domem : MEGANE IV 1,5 dci-110KM , MEGANE III 1,6-16V - 110KM lpg -jest paliwowa alternatywa bez elektryki.
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5796
Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Bezpiecznie za kierownicą po dłuższej przerwie
    Czasem okoliczności życiowe sprawiają, że mimo posiadanego prawa jazdy żegnamy się na jakiś czas z możliwością prowadzenia samochodu. Niezależnie od tego, jak długo nie siedzieliśmy za kierownicą – kilka miesięcy czy ...
    Dlaczego stres robi z nas gorszych kierowców?
    Obecna sytuacja jest dla wielu osób źródłem stresu. Wpływa on na naszą zdolność do prowadzenia samochodu. Stres pogarsza naszą koncentrację, a w przypadku osób, które reagują złością na sytuacje ...

18 Lut 2010, 13:40

dzieki, co do primery to mi nawet pasuje, ale z rok dwa starsza ale z klimatyzacja, klima na trasie podstawa:) A Nubira cos mi nie pachnie. Myśle ze skupie sie na primerce lub ostatecznie cytrynke xsare 1.6 16v. A jeszcze s40 no i wyjatkowo v40(jedyne kombi ktore biore pod uwage) mi podpasowala, sypie sie to bardzo? Pozdrawiam.

[ Dodano: Czw Lut 18, 2010 12:51 ]
do KaczorLSM: odnośnie 406: 3 warunki posiadania 406 z dieslem 1) Ocieplany garaż 2) pojecie o mechanice i elektryce 3) profilaktyka(czeste ogladanie, sprawdanie) moja cala rodzina zajmuje sie mechanika wiec Tato nepewno jej nie sprzeda, za wygodna jest, a ze ma 2 diesle i 1 garaż, trudno:) pzdr. Co do taksowkarzy w Szczecinie widzialem niewiele 406.
wojdud5
Nowicjusz
 
Posty: 22
Miejscowość: Szczecin

05 Mar 2010, 19:24

Jechałeś kiedyś Oplem Omegą B? Limuzyna na kołach, na taką trase w sam raz i za te pieniądze mógłbyś się rozejrzeć za benzyniakiem po '97 roku (ocynk), zagazować go i hulać do woli!
dziobii
Nowicjusz
 
Posty: 26
Miejscowość: Chełm / Lublin

06 Mar 2010, 16:25

myśl techniczna którą kierowali się inżynierowie przy projektowaniu Omegi, a szczególnie B nie zachęca mnie do jej kupna; inaczej, B sypia sie jak domki w Bośni:)
wojdud5
Nowicjusz
 
Posty: 22
Miejscowość: Szczecin

06 Mar 2010, 17:55

Mówisz? U mnie w rodzinie są 4 Omegi (1 sedan, 3 kombi) i mimo opinii że się sypie, nikt ani myśli się ich pozbywać. W każdej silnik 2.0 z sekwencją i sobie chwalą.

Gdybym nie kupił Nissana, kupiłbym właśnie Omegę, miałem już nawet upatrzoną :)
dziobii
Nowicjusz
 
Posty: 26
Miejscowość: Chełm / Lublin

06 Mar 2010, 20:15

z kolei u mnie jest 406 w hdi 110km, a opinie o francuzach każdy zna i tez ani myslimy sprzedawac puga bo jest fajny, ale niestety trzeba to ujać w ten sposób ze wymaga wiekszego niż przecietny wkładu finansowego na utrzymanie go ze względu na takie a nie inne rozwiązania techniczne i warunki pogodowe i drogowe. Myśle że identycznie jest z Omega jak piszesz, a mnie po prostu nie stac na wiekszy wkład w serwisowanie, dlatego skłonie sie do Primery 1.8 8V lub 2.0 8V. z lpg kierujac sie statystyka awaryjności. pozdrawiam.
wojdud5
Nowicjusz
 
Posty: 22
Miejscowość: Szczecin

07 Mar 2010, 12:12

wojdud5, ale wspomniany przez Ciebie peżot to jest z kolei udane auto, które przełamuje stereotyp aut francuskich :)
dziobii
Nowicjusz
 
Posty: 26
Miejscowość: Chełm / Lublin