Auto do 13tyś

11 Mar 2016, 12:21

Witam, moje obecne auto zaczyna się powoli sypać i chciał bym je w końcu wymienić. Nie interesują mnie auta małe (np. Corsa, A3 itp.), myślałem o czymś większym ale wszelkie vany i kombi odpadają. W ciągu roku robię bardzo mało kilometrów ( dojazdy do pracy ok.10km + zakupy z rodziną) więc diesel odpada. Wolał bym auto z silnikiem benzynowym od 1.6 do 2.0 do którego mógł bym ewentualnie założyć gaz. Zależy mi także na dosyć pojemnym bagażniku. Rozglądałem się trochę we własnym zakresie i zainteresował mnie Opel Vectra C oraz Seat Toledo. Zaznaczę jeszcze że mam możliwość sprowadzenia samochodu z zagranicy (Niemcy, Holandia). Z góry dzięki za pomoc :D
maks775
Nowicjusz
 
Posty: 49
Zdjęcia: 3
Prawo jazdy: 30 06 1990
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Skoda Felicja
Silnik: 1.3 50KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

11 Mar 2016, 12:30

Polecam rozglądnąć się też za Fordem Mondeo mk3 1.8, ale do gazu bym nie polecał. Aczykolwiek Vectra fajne autko :)
kowalnh
Nowicjusz
 
Posty: 13
Prawo jazdy: 14 01 2014
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Aktualnie szukam

11 Mar 2016, 12:45

A ja polecam od siebie skodę octavię 1 . Miałem taką , sprzedałem 2 tygodnie temu. Polecam silnik 2.0 benzynowy , 8 zaworowy , bardzo dobrze współpracuje z gazem.
No i można znaleźć za te pieniądze kombi w dobrym stanie :D
Paweł83
Początkujący
 
Posty: 80

11 Mar 2016, 16:23

A czy Vectra będzie się dobrze sprawowała z gazem ?
maks775
Nowicjusz
 
Posty: 49
Zdjęcia: 3
Prawo jazdy: 30 06 1990
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Skoda Felicja
Silnik: 1.3 50KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

11 Mar 2016, 19:30

zależy o jakim silniku mówimy , ale w vectrze większość silników dobrze znosi gaz ;)
Paweł83
Początkujący
 
Posty: 80

11 Mar 2016, 19:50

Z wyjątkiem 2.2 direct (155KM), w którym jest FSI :wink: optimum do tego auta to 2.0t
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14205
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Instalacje gazowe III generacji
    Najmniej popularny typ instalacji LPG, będący niejako pośrednim pomiędzy II a IV generacją. Trudno obecnie spotkać nowe takie zestawy, gdyż rynek zdominowały systemy sekwencyjne. W instalacji gazowej III generacji wyeliminowano ...
    Wyjazd na święta lub sylwestra samochodem
    Jeśli planujesz wyjazd na święta Boże Narodzenia lub sylwestra samochodem, warto starannie zaplanować podróż. Najlepiej zacząć od zatankowania auta i uzupełnienia płynu do spryskiwaczy przynajmniej dzień wcześniej. ...

11 Mar 2016, 19:57

Tak , ale za 13 k nie znajdzie 2.0 t . Jest też starsza generacja silnika 2.2 o mocy 147 KM i on nadaje się do gazu . Ten direct jest dopiero po lifcie . Jest jeszcze 1.8 122 KM ale według mnie jest za słaby do tej budy :) ale dobrze współpracuje z gazem
Paweł83
Początkujący
 
Posty: 80

11 Mar 2016, 20:29

Fakt, zapomniałem o budżecie :D
W 2.2 trzeba pilnować stanu oleju bo ten silnik lubi sobie golnąć :wink:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14205
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

11 Mar 2016, 20:51

no i pali troszkę za dużo w stosunku do osiagów :)
Paweł83
Początkujący
 
Posty: 80