Auto do 15 tysiecy zł

07 Sie 2010, 00:27

Siemka zastanawiam sie nad kupnem samochodu tak do 15 tysi co mogli bys cie zaproponowac ja myslałem nad stilo, fokusem lub laguna 2

1.15 tysi ktore mam chciał bym juz na auto z opłatami ale jesli znalazła by sie super okazja jestem w stanie dorzucic te kilka tysi

2.interesuje mnie tylko hatchback i to jeszcze najlepiej 2/3 drzwiowe

3. silni nie ma wiekszego znaczenia jestem młodym kierowca wiec mysle ze jakis silniczek 1.6 bedzie wystarczajacy

4.Skrzynia biegów manualna automata nie chce bo słysałem ze czesto sie psuja widziałem kilka stilo w dobrej cenie z automatem ale jakos jednak boje sie tej skrzyni

5.Auto potrzebuje do długich tras kursuje kilka razy w roku polska holandia

6.najbardziej zalezy mi na tempomacie klima tez by sie przydała i nie pogardził bym komputerem pokładowym
Misiek85
Nowicjusz

Miejscowość: Katowice/tiel

07 Sie 2010, 07:31

hej mam ten sam problem ale ja osobiście za stilo się rozglądam są tanie części i może byś dieselka fajnego wychaczył
kaska2912
Początkujący

Miejscowość: Tarnów

07 Sie 2010, 07:32

1. lagunę nazywają "królową lawet" ,bo często się psuje
2. Twoje chęci nabycia auta zagranicą do kwoty 15tys zł ,hatchbacka i to jeszcze najlepiej 2/3 drzwiowe ,nie wiem czy są realne ,ale nie piszesz jaki to ma być rocznik
czeslaw555
Zaawansowany

Zdjęcia: 1
Miejscowość: GKA- pomorskie
Auto: Peugeot 508
Silnik: 2.0 HDi 163km.
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

07 Sie 2010, 09:49

rocznik 2000 w górę. przegladajac mobile.de i allegro to w takich rocznikach własnie jest albo stilo lub laguna. jeszcze jedno w sumie pytanie jak rozpoznac auto po powodziowe słyszałem ze teraz po powodziach pokazuje sie duzo super ofert z autami po powodziach a ja jakos niechce wkopac sie w takie auto
Misiek85
Nowicjusz

Miejscowość: Katowice/tiel

07 Sie 2010, 11:42