Wyciągnę więcej informacji w takim razie na jego temat. Pogadam czy da radę ten wahacz zrobić żebym pół polski nie jechał na uszkodzonym bo jeszcze coś innego rozwalę. Wiesz jaki to koszt mniej/więcej? GS300 na ten moment drogi w eksploatacji? Na allegro widzę że większość części używanych można kupić dosłownie za grosze... Warsztat bym miał pół darmo jeśli auto jest naprawdę proste w budowie.
Ryzyko przy nim całkiem sporo... Za tą cenę mam z wygodnych Omege B FL 3.2 lub Audi A6 C5 z 2.8 albo jakimś innym silnikiem którego nie chcę
![Szczęśliwy :D]()
:D A z szybkich mam Leona/S3. Leon niby po tuningu ale znajomy zna dobrze tunera który to robił i mówi że jeśli auto niekatowane to nie będę mieć z nim żadnych problemów raczej.
A3/Leon 1.8T+Szybkie
+Raczej dobry stan
+Darmowa naprawa
+Prosty tuning
+Proste wady w elektronice wyeliminuję zazwyczaj sam pod blokiem
+Spalanie małe jak na moc
+/- Napęd na przód z dołączanym tyłem.
-Wygoda
-Na 5 osób za małe
-Jedne z częściej kradzionych
Omega B FL 3.2+Znajdę w dobrym stanie
+Mało awaryjne
+Napęd na tył
+Koszty napraw w przyzwoitych cenach
+/- Automat z łatwą i tanią możliwością wymiany na manual
+/- Spalanie
+/- Wygoda
Lexus GS 300 +Bardzo wygodny
+Napęd na tył
+Fabrycznie dobrze wyciszony (w aucie chcę wpakować naprawę porządne audio w przyszłości i odejdzie koszt kilka tyś na wyciszenie)
+Wygląda dobrze
+Napęd na przód
-Największe spalanie
-Kierownica, podłokietnik, fotel pasażera i kanapa inny kolor
-Zawieszenie pewnie będzie zaraz do zrobienia jak już coś się dziać zaczyna
-Mało popularny - (dostępność części i mechaników którzy znają to auto).
-Moc taka sobie jak na masę auta.