metzvg napisał(a):Co do Lexusa jakoś nie jestem przekonany, chyba za egzotyczne auto jak dla mnie.
Ciekawe czy Twoja kieszeń też tak myśli ?
metzvg napisał(a): Audi a4 b6 3.0 po zagazowaniu nie pali aż tak dużo, ale zastanawia mnie czy silnik ten jest awaryjny? z tego co czytałem lubi brać olej
Dla mnie a4 b6 3,0 jest kanonem ściemy grupy wieśvagen i zakłamania fanbojów tej marki.
Branie oleju jest jednym z wielu tematów bo trzeba załatać dwie głowice, rozrząd już nie jest niemiecko tani a do tego trzeba rozłożyć pół przodu żeby się do niego dostać, cewki lecą hurtowo, osiągi jak w zwykłym sedanie 2,0 tylko z normalnym silnikiem, spalanie jak w lexusku LS V8 do tego dochodzi drogi zawias, masa usterek elktromechanicznych... no i przy odsprzedaży dobroć klienteli docelowej tego auta gdzie cena wyższa nawet o 100zł. od najtańszego parcha na allegro jest już nie do przeskoczenia.
Teraz odezwą sie obrońcy tego silnika i auta więc już zapytam z góry ...
który z nich miał styczność z prawdziwym V6 które po 400tyś.km. wymagało serwisu a nie ciągłych napraw jakiś gó...wien... Zapytam kto zapłaci za wymianę rozrządu?? Zapytam...