REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Wag napisał(a):Jetta 1.9 TDI 2008
Wag napisał(a):Skoda Octavia 2.0 TDI 2006 ze skrzynia DSG
Wag napisał(a):Avensis 2.0 2004 diesel
Wag napisał(a):Passat B6 1.9 TDI i 2.0 TDI
Wag napisał(a):Volvo s40 1.6 diesel
Wag napisał(a):Octavia II 1.8 TSI 2009
Wag napisał(a):Volvo v50 1.8 benzyna
Invi napisał(a): Wag napisał(a):
Volvo v50 1.8 benzyna
Zdarza się, że lubi chlupnąć olej, poza tym ok, podobnie jak w dieslach lepiej skupić się na 1.6/2.0 a najlepiej 2.4
Invi napisał(a): Wag napisał(a):
Avensis 2.0 2004 diesel
jeśli avensis to benzyniak
andrewb25 napisał(a):2.0 d4d tak naprawdę do 2004 był pancerny..tj. na żeliwnym bloku ...często jeszcze bez DPFa...silnik OK...późniejsze wersje d4d bardziej awaryjne.
szybki napisał(a):Andrju nie mów tak bo pancerny był stary ct który skonczył w avenie t22 przed liftem.
Ten silnik też potrafi dostarczyć wrażeń finasowych w stosunku do beny. Daje mu 3+ nic więcej.
Wolabym 1,8 nawet przed liftem bo jest duże prawdopodobieństwo trafienia po wymianie silnika w aso a w razie czego koszt samodzielnego załatwienia tematu jest mniejszy niż koszt usterek w d4d z wypustu t25.
Wag napisał(a):Co myślicie o tych ofertach?
[link do oferty na Olx wygasł] ... ml?reason=
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] ... t=97037458
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] ... t=97037135
andrewb25 napisał(a): mam jeszcze w rodzinie D4D w Toyocie Carinie z 97roku i ten silnik chyba skończył by 2 lub 3 budy bo jeździ to już od 20 lat i nigdy żadnych problemów nie było z tym silnikiem ...no ale tam to praktycznie nie ma się co psuć. tylko serwis...kilometrów jest tam pewnie z 700 tys jak nic.