20 Sie 2012, 10:53
Miałem podobne założenia. 10-12 tys km rocznie, głównie po mieście, do 15 tys zł. Myślałem, że 318 118KM będzie odpowiednim kompromisem między dynamiką, a spalaniem ale ten silnik pali tyle co 2.0. O ile na mieście jeszcze jakoś daje radę to w trasie jest gorzej. Oglądałem różne egzemplarze. Za 12 tys, 14 tys, 15,5 tys zł i wszystkie były marne. Albo szpachlowane kilkanaście razy, albo silnik pocił się w każdym możliwym miejscu, albo przebieg 350-400k km (oczywiście na liczniku nie więcej niż 200 tys. km).
Dlaczego nie patrzeć na e46 poniżej 15 tys.? Od tych 15 000 zł odejmij zarobek handlarza, koszty sprowadzenia i ewentualnego tłumaczenia dokumentów, itp., kilka stówek na odpicowanie i z tych 15 tys robi się 12 tys. czyli ~3 tys euro. Wejdź na np. mobile.de, autoscout24.de i zobacz w jakim stanie i z jakim przebiegiem są e46 za te pieniądze. Patrz tylko na te od prywatnych właścicieli bo od handlarza albo turka różnie może być....
Zrobisz jak zechcesz. Przedstawiłem ci mój punkt widzenia i powody dla których odpuściłem e46.