Auto do 20000 tys zł wraz z pakietem startowym i opłatami

10 Sty 2020, 16:47

A ile masz aut jeszcze jeżdżących o tych o których wspomniałeś? Widzisz je na codzien? Podejrzewam że nie vagowskie jeszcze zobaczysz i to często. Zobacz jakie mozesz mieć auto z grypy vaga technologicznie proste jak cep i tanie w utrzymaniu A dobrze wyposażone i jeszcze nie wyglądające jak auto z przed 30 lat a co wynajdziesz u konkurencji? Peugeota 306 bez wspomagania? Toyote Carine? Nissana Primere/Almere?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16662
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

10 Sty 2020, 17:08

Skąd mają się brać takie auta na ulicach skoro sprowadzano golfy i passaty a nie avensisy czy 406?

Trudno, żeby auto "konkurencji" z dieslem na pompie nie wyglądało na 30 lat skoro właśnie tyle ma. Przypominam, że kiedy VAG rozwijał siebie pompy i dodawał czerwone logotypy tdi to cała reszta jeździła już na CR.
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

10 Sty 2020, 17:48

No i dzięki temu możesz mieć Skode czy Seata 12-15 letniego a technicznie i trwale z lat 90. Nie ma sensu dyskutować bo i tak nie dojdziemy do porozumienia a i tak temat nie o tym.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16662
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

10 Sty 2020, 19:12

Tu nie trzeba dochodzić do porozumienia bo nie ma konfliktu :mrgreen:

1.9tdi od vag na pompie niczym nie różni się od takich samych konstrukcji innych producentów, nie jest w niczym lepszy, po prostu jest bardziej popularny :ok:

Kao napisał(a):No i dzięki temu możesz mieć Skode czy Seata 12-15 letniego a technicznie i trwale z lat 90.


Napisałeś to tak jakby wszystko inne rozpadało się na kawałki po 100kkm.
Dobrze wiesz, że ja bardzo dziękuję za posiadanie skody albo seata xd Wolę sobie kupić cr, mieć więcej mocy i nm, palić tyle samo on albo i mniej a przy tym nie klekotać :naughty:
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

10 Sty 2020, 22:06

A dlaczego w skodzie czy seacie nie możesz mieć mocy?
W pracy mamy służbowego Golfa 1,9 tdi 130, chyba 2003 rok jakoś tak w kombi i źle to się nie odpycha, a klekot to jest kryterium - cecha charakterystyczna tego silnika.
Tylko że 1,9 tdi klekocze ale trwałość prawdopodobnie będzie mieć lepszą niż te mniej klekoczące za to z dużą ilością dodatkowych "bajerów"

Wg Ciebie nowoczesne 2,0 tdi, 2.0 HDI, 2,0 CDTI, 2,0 D4 to jest to samo co 1,9 tdi pod kątem kosztów np?
Bartolekk
Aktywny
 
Posty: 418
Prawo jazdy: 15 10 2000
Przebieg/rok: 24tys. km
Auto: Fiat Bravo sport
Silnik: Tjet 150
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

10 Sty 2020, 22:24

A 130ps z 1.9 to dużo? Bo z tego co kojarzę mocniejszych już nie było (chyba, że ten arl 150ps czy coś był na pompie).
W praktyce loszty eksploatacji CR będą droższe niż pompy jedynie w kwestii wymianu/regeneracji układu wtryskowego. Jestem gotów wydać kilka stowek więcej co 300kkm żeby nie jeździć czymś brzmiącym jak stara śmieciarka i przy okazji szybszym
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
    AUTOSALON i AUTOSERWIS 2009 / relacja
    W dniach 9 -11 października 2009 odbyła się jubileuszowa edycja Międzynarodowych Targów Motoryzacyjnych i Międzynarodowych Targów Technik Motoryzacyjnych AUTOSALON/AUTOSERWIS. Ofertę branży samochodowej zaprezentowało ...

10 Sty 2020, 22:32

130 konne to raczej też konstrukcje nie do zdarcia i według mnie spokojnie wystarcza do codziennej jazdy, ma na tyle mocy aby się sprawnie przemieszczać i przy okazji jest ekonomiczny, czego chcieć więcej. Jak już doprowadzimy do upadku wtryskow to za wymianę zostawimy więcej jak 2 tys no ale w tych silnikach to bardzo rzadka usterka.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16662
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

10 Sty 2020, 23:32

Invi napisał(a):A 130ps z 1.9 to dużo? Bo z tego co kojarzę mocniejszych już nie było (chyba, że ten arl 150ps czy coś był na pompie).
W praktyce loszty eksploatacji CR będą droższe niż pompy jedynie w kwestii wymianu/regeneracji układu wtryskowego. Jestem gotów wydać kilka stowek więcej co 300kkm żeby nie jeździć czymś brzmiącym jak stara śmieciarka i przy okazji szybszym


Trochę przesadzasz, jak dla mnie turbo będzie inne i tańsze w ewentualnej regeneracji, wtryski to już kolejny element, do tego mówisz ciągle o większej mocy to jak bierzesz pod uwagę diesla który generuje nie wiem? np. 180 koni i sporo momentu to i sprzęgło mocniejsze żeby to przenieść więc koszty w góry i robi się 2x tyle kosztów.

A klekot tak jak pisałem opcja, jednemu nie będzie przeszkadzać a drugi podziękuje.
Bartolekk
Aktywny
 
Posty: 418
Prawo jazdy: 15 10 2000
Przebieg/rok: 24tys. km
Auto: Fiat Bravo sport
Silnik: Tjet 150
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

10 Sty 2020, 23:44

Jakie inne turbo? Jakie mocniejsze, droższe sprzęgło?

Dwumasa+sprzęgło LUK do 25 letniego a4b5 1.9/110 kosztuje 1550 plnów, do kilka lat młodszej Vectry c 1.9/150 1540.
Do dwuletniej insigni którą jeżdżę 2.0/170 2200 złotych a auto warte kilkanaście razy więcej niż takie A4.

Zresztą przez takie stare A4 w dieselku prawie się udusilem dzisiaj na trasie Rzeszów-Krosno, chyba więcej on spalał w wydechu niż w cylindrach :mrgreen: :happy: :happy:
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

11 Sty 2020, 00:27

A co sądzisz że turbo z silnika o 40-50 koni słabszego dmucha tak samo?
Co do kosztów to chyba mamy inne internety bo ja widzę za 1200 pln komplecik sprzęgła, do Peugeota 307 2,0 hdi 90, kosztuje ok 1000 pln.
I jeszcze jedno o tej ciężkiej krowie Insygni 170 konnej mówisz że dynamiczniejsza? przecież to nie jedzie :)
Bartolekk
Aktywny
 
Posty: 418
Prawo jazdy: 15 10 2000
Przebieg/rok: 24tys. km
Auto: Fiat Bravo sport
Silnik: Tjet 150
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

11 Sty 2020, 09:43

Bartolekk napisał(a):A co sądzisz że turbo z silnika o 40-50 koni słabszego dmucha tak samo?


A co to ma do rzeczy w temacie kosztów? Większe turbo szybciej się rozleci czy co?

Bartolekk napisał(a):Co do kosztów to chyba mamy inne internety bo ja widzę za 1200 pln komplecik sprzęgła, do Peugeota 307 2,0 hdi 90, kosztuje ok 1000 pln.


Podałem ceny z jednego sklepu, mam ciekawsze rzeczy marnujące czas niż szukanie najtańszego sprzęgła do audi :mrgreen:
Nie wiem jaki komplet znalazłeś do 307 ale silnik 2.0/90 nie ma dwumasy więc nie wiem co chcesz porównać.

Bartolekk napisał(a):I jeszcze jedno o tej ciężkiej krowie Insygni 170 konnej mówisz że dynamiczniejsza? przecież to nie jedzie


Nie ma na rynku auta o nazwie insygnia.
W sumie to zaczynasz pisać jak pionuś, czas i prędkość w przypadku aut VAG będziesz liczył we własnej skali xd taki 1 KM w golfie będzie mocniejszy niż gdzie indziej. 1.9/110 w Audi a4b5 na pompie rotacyjnej ma 235nm, insignia 400nm i to niżej. Do 100 jakieś 3s szybciej. Oczywiście a aldi bardziej odczuwasz predkosc/przyspieszenie bo jest dwa razy głośniej, wszystko trzeszczy i się rozpada


Aaaaa i golf 130ps to już są pompowtryski (wynalazek VAG, przestali go robić tylko dlatego żeby nie zbankrutować przez jego bezawaryjność) więc cudowny diesel na pompie skończył się na 110ps
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

11 Sty 2020, 09:59

Invi napisał(a): (wynalazek VAG, przestali go robić tylko dlatego żeby nie zbankrutować przez jego bezawaryjność)
:lol: co za mityczna teoria :naughty: niczym jak ta o beczce że merc prawie zbankrutował :mrgreen:
Boże co te interety robią z waszymi głowami :/ Ależ się Invi zrobiłeś antyVag pewnie na ulicy na sam widok znaczka Cię skręca. Wyluzuj chłopie
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16662
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

11 Sty 2020, 10:12

Ja nie jestem anty vag, nawet kilka modeli chciałbym mieć ale nie podoba mi się wywyzszanie tego ponad inne marki. Zresztą prawdopodobnie przesiadam się do octavii.

Kao napisał(a): co za mityczna teoria niczym jak ta o beczce że merc prawie zbankrutował

O ironii słyszeli?
BTW jeśli byłyby super rozwiązaniem byłyby ciągle rozwijane.
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

11 Sty 2020, 11:10

Ale macie problemy :D

Bartolekk napisał(a):A co sądzisz że turbo z silnika o 40-50 koni słabszego dmucha tak samo?


A możesz rozwinąć tą zacną myśl??? :mrgreen:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10947
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

11 Sty 2020, 13:25

No cóż może turbo w dużo mocniejszym silniku jest takie samo, ten sam rodzaj, sprzegło też, w sumie skrzynka czy 5 czy 6b tyle samo kosztuje naprawa itd koła też wg Was nie ma znaczenia czy ktoś ma 16tki czy 18tki? :)

Po prostu koszty są różne w zależności od silnika.

Zdziwiony jestem chyba po raz kolejny że najbardziej aktywni takich rzeczy nie wiedzą.
I ja absolutnie nie mam problemu tylko jak ktoś pisze że stary dobry silnik jest be bo klekocze albo w najdroższym pewnie sklepie kosztuje 1500 zł sprzęgło i że współczesny diesel to jest to samo co ten stary z czasów króla Ćwieczka no to sory,,,
do tego ten Opel Insignia (żeby nie było że źle napisałem), 1600 kg i niby super dynamiczne auto, także kompletnie bezsensu taka dyskusja.
Już myślałem że szanowny kolega skoro mówi o mocy to wyskoczy z jakimś 3-litrowym dieslem i że dynamika lepsza itd a nie takie krowisko.
Bartolekk
Aktywny
 
Posty: 418
Prawo jazdy: 15 10 2000
Przebieg/rok: 24tys. km
Auto: Fiat Bravo sport
Silnik: Tjet 150
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008