Auto do 22 tys. najlepiej coupe, cos ze sportowym zaciecieci

27 Sty 2012, 22:18

Witam, od jakiegoś czasu planuje zakup auta i zbliża się moment w którym będę musiał tego zakupu dokonać. Będzie to mój pierwszy własny samochód (od jestem kierowcą od 1,5 roku ale teraz kupuje swoje własne prywatne auto) mam 20 lat i nie pracuje więc nie potrzebuje bardzo praktycznego auta choć wole jednak samochody 4 miejscowe (czasami trzeba zabrać kilku znajomych), choć tylna kanapa może być znikoma ( ja tam nie siedze ). Najbardziej zainteresowany jestem takimi samochodami jak:

1 miejsce: Toyota Celica VII 1.8 143 KM
2 miejsce: Alfa Romeo GT 1.9 JTD 150 KM
3 miejsce: Alfa Romeo 156 ( po FL, 2004+ ) 1.9 JTD albo 1.6 TS
4. BMW E39 (nie jestem pewien co do silnika, moze 2.5 + gaz ? nie jestem obeznany w BMW i nie mam zbyt duzo pieniedzy do wydania na paliwo ktore wciaz drozeje)
5. BMW E46 (up)