Auto do 25 tys. Jestem laikiem, proszę o pomoc.

09 Lip 2018, 09:24

Witam,
tak jak wyżej napisałem poszukuję samochodu do 25 tys. zł koniecznie w benzynie. Moimi wymarzonymi typami są Skoda superb, oraz Octavia 2 po lifcie, awaryjnie brałem też pod uwagę opla Insignię. Do tej pory wszystkie auta jakie wypatrzyłem okazały się na diagnostyce rupieciami, bądź dobrze ulepionymi dzwonami to co oglądałem takie dwa najciekawsze przykłady:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Auto okazało się, że jest po czołowym zderzeniu, lampa zaparowana prawa, chodź o tym sprzedający nie mowił, pusta książka serwisowa i wiele innych smaczków.
[link do oferty na Olx wygasł]
Auto ładne na zewnątrz, nie dobite w środku, na diagnostyce okazało się, że facet nigdy nie widział tak zaniedbanego silnika, całkowicie do remontu, bo mówił, że zaraz siądzie.

Jestem z Suwałk i w razie ciekawej oferty jestem w stanie podjechać do 150 km. Awaryjnie też, jeśli trafiła by się jakaś perełka, jestem w stanie wydać do 30 tyś. Auto będzie poruszać się w cyklu mieszanym, szukam auta wygodnego, sedan awaryjnie hatchbag. Auto też nie może być żółwiem, liczba koni musi być adekwatna do wagi auta. Na spalanie nie zwracam jakiejś dużej uwagi, natomiast dobrze by było, żeby auto mieściło się z silnikiem do 2.0 ze względu na opłaty.

Będę bardzo wdzięczny za wszelkie uwagi jak mam szukać tych modeli, tak żeby znów nie naciąć się na szroty. Za ewentualne linki z ofertami będę jeszcze bardziej wdzięczny!

Serdecznie pozdrawiam,
Krzysiek.
djswist
Nowicjusz

09 Lip 2018, 10:38

Dobrze, że tu trafiłeś, postaramy się pomóc Ci.
Mam kilka pytań
1. Dlaczego chcesz diesla?
2. Ile rocznie robisz km? Ile % trasa miasto?
3. 25 tys to caly budzet na auto czy masz cos jeszcze na pakiet startowy?

I taka rada, gdy szukasz auta zerknij ile kosztują najdroższe egzemplarze z danego rocznika. Jeśli Insignie z 2009 kosztuja nawet ponad 40 tys to taka za 27 MUSI być miną.
Ossy
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010