Auto do 3,5 tys z gazem.

06 Kwi 2015, 20:58

Witam,
to już kolejny temat tworzony przez moją osobę. Kupiłem ostatnio fiestę mk4 99 - za 600 zł, z masakryczną podłogą i prawdopodobnie pod koniec wakacji będę chciał ją sprzedać a z pieniędzy z niej kupić nowe autko. Podłoga będzie zrobiona, ale jednak wolał bym coś bez strachu.

Jestem studentem w związku z czym fundusze nie są ogromne a właściwie wręcz przeciwnie. W ostatnich tematach poleciliście mi Lanos jako tani samochód do gazu i mniej-więcej w tym przedziale cenowym.

Mam do Was gorącą prośbę, ponieważ bardzo zależy mi na tym aby nie wyrzucić pieniędzy w błoto oraz na tym aby autko jeździło a nie stało - nie jeżdżę dużo ( przez 2,5 roku 12 tys. ) .

Co jesteście mi w stanie polecić oprócz lanosa, co jest tanie w eksploatacji, dobre do gazu i przy dobrym użytkowaniu parę lat mi wytrzyma i pozwoli dwa razy do roku, bez strachu przejechać się z Torunia na mazury lub nad morze. Nie zależy mi na ogromnych osiągach a na spokojnym dojechaniu do celu, poprzednie autko to CC-700 więc nie spieszy mi się nigdzie.

Przepraszam, że taki długi wywód i bardzo dziękuję za przyszłe odpowiedzi.
Kucharzlc
Nowicjusz

Prawo jazdy: 24 10 2011
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Fiesta
Silnik: 1.25 75 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

06 Kwi 2015, 21:09

Astra F (produkcji niemieckiej do 98r) z silnikiem 1.6 8v 75KM :ok:
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

06 Kwi 2015, 21:40

Golf 2 1.6 75KM lub 1.8 90KM + LPG
Kusza
Aktywny
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gowino
Prawo jazdy: 29 09 2008
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: BMW e46
Silnik: 323i 170KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna

06 Kwi 2015, 21:42

Autko bardzo fajne, tylko brak ich na allegro ani jeden nie jest ciekawy to samo otomoto. ( mowa o astrze ).

Golfów się trochę boję. Bardzo dużo młodych osób je kupuje i po prostu niszczy. Dodatkowo czeście VW też najtańsze chyba nie są.