Auto do 30 tys + proszę o ocenę linków

11 Lip 2017, 22:37

Witam.
Proszę o ocenę samochodów z ogłoszeń poniżej oraz Waszą opinie czy warto pojechać je obejrzeć i na co zwrócić uwagę. Niestety nie mam możliwości zabrania ze sobą na oględziny nikogo kto zna sie na rzeczy więc będę wdzięczna za każdą poradę.

VW Golf V
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Honda Jazz II

Ford Focus Mk2

VW Golf VI

Szukam praktycznego samochodu do użytku przez osobę starszą, takiego które będzie tanie w utrzymaniu i nie będzie się psuło. Do użytku głownie na wsi i przedmieściach, raz na jakiś czas dłuższa trasa. Budżet do 30 tys.

Proszę o ocenę linków, inne sugestie również mile widziane, w tematyce wyboru samochodu jestem początkująca.
Szponcicielka
Nowicjusz

Auto: Nie mam

11 Lip 2017, 22:53

Focus tutaj jest faworytem, ten akurat który znalazłaś miał coś robione z tyłem i przodem trzeba by uzyskać historię serwisową i zapytać ile czasu gaz ma. Jazz też może być dla osoby starszej.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

12 Lip 2017, 09:50

Ten Jazz taki sobie. Tu oferta od autoryzowanego dealera, samochód krajowy od pierwszego właściciela:
http://uzywane.honda.pl/pl/samochody/in ... na-14.html
hondziarz
Aktywny
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 8
Auto: honda

12 Lip 2017, 10:07

I od razu auto do naprawy blacharskiej, przecież tylne nadkola już ruda zżera, ciekawe jak progi i podłoga...
galakty
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

12 Lip 2017, 10:16

Galakty, spójrz na cenę tego Jazza. Nawet gdyby wymiana nadkoli kosztowała 2000 zł i tak będzie tańszy od tej perełki z Niemiec. Wolę zgnite nadkola od wspawanej ćwiartki.
hondziarz
Aktywny
Awatar użytkownika

12 Lip 2017, 12:04